Citaat van: AndreC
Nee, de na7004 is een streamer wat dab+ extra heeft tov de nr, je kunt er dus geen speakers op aansluiten.
Jou PM pearl lite heeft dezelfde DAC als de na7004.
Nee dat dacht ik dus ook al dat je op de 7004 geen speakers kan aansluiten. Daar heb ik dus weinig voor mijn doel
En mijn Pearl Lite heeft helemaal geen dac hoor. Het heeft namelijk geen enkele digitale ingang, alleen maar analoge (niet ongebruikelijk voor een stereo versterker). Ik gebruik, zoals je in mijn handtekening kunt zien, de DAC van de PM15se2 voor mijn Sonos. En die heeft idd de cs4398 DAC.
Citaat van: AndreCHij wil stereo behouden maar wil aanvulling voor surround, dat is tenminste wat ik begrepen heb.
En inderdaad lijkt er een misverstand te zijn bij sommigen, maar jij zegt het goed Andre.
Ik zoek geen streamer of iets dergelijks want doe ik naar tevredenheid met de Sonos. Maar louter een eenvoudige receiver voor aansturen center (en wellicht ooit rears) en de handigheid van de HDMI aansluitingen.
Al het stereowerk blijf ik via de Pearl Lite doen (of wellicht de PM15s2 LE in de (nabije) toekomst). Ook aansturen fronts bij surrond blijft uiteraard via deze versterker lopen (via pre out receiver en power amp direct functie).
Dus 1504 of gebruikte 1403 meer dan prima voor die functie.
En als ik jou was zou ik het voorlopig ook gewoon bij de 7007 houden. Damn fine machine!!