PM Pearl Lite inruilen voor PM15S2 LE

Gestart door Actionhost, mei 04, 2013, 11:25:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marantzer

Citaat van: Actionhost op mei 06, 2013, 08:49:14
Er zijn inderdaad een aantal kleine interne verschillen met de 'gewone' pm15, maar die zijn niet al te spannend.  Maar natuurlijk is het ook belangrijk dat de pm15 goed bij mijn huidige sa15 le past. En wat past beter bij een sa le dan een pm le :-). Of zouden jullie dan wel een zilveren of gouden onder een zwarte zetten?

Bovenste aanbieding gaat idd over de gewone pm15. De onderste over de le, en grappig want zelfde aanbieder die mij 900 euro aanbood met inruil lite. Staat nu voor 1479 op hun site.  Maar zoals ik al eerder in dit topic zei wacht ik tot een beter aanbod van een gebruikte le of pearl.

Misschien is de nieuwe pm serie wel standaard in zwart :-)
Black on Black is het mooist ja! Succes met je zoektocht, je geduld wordt beloond  :yes:
PM-11S1, SA-15S2, B&W CM10, SBT & BOTW

jowa

Staat een PM-KI Pearl te koop op ebay.de. Huidige stand €893, zal nog wel in prijs stijgen.


Actionhost

Citaat van: jowa op mei 06, 2013, 13:32:23
Staat een PM-KI Pearl te koop op ebay.de. Huidige stand €893, zal nog wel in prijs stijgen.



Bedankt voor de tip!
PM-15s2 Limited Edition/SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met 2M Blue/Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Modificatie/Synology DS213

Actionhost

#63
Tot 990 euro werd ik automatisch overboden.....dat gaat hard. Nu ben ik met 1000 euro de hoogste bieder. Veel hoger wil ik voor een gebruikte niet gaan.
PM-15s2 Limited Edition/SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met 2M Blue/Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Modificatie/Synology DS213

AndreC

Citaat van: Actionhost op mei 06, 2013, 13:39:27
Tot 990 euro werd ik automatisch overboden.....dat gaat hard. Nu ben ik met 1000 euro de hoogste bieder. Veel hoger wil ik voor een gebruikte niet gaan.
Succes
(Woonkamer) Marantz SR7008, Dali Zensor 1 en 7, Dali SUB E12-F, Panasonic TX-P50VT50, AppleTV4, Synology DS212+.
(Slaapkamer) Samsung HT-D5200, Panasonic TX-P42ST50, AppleTV4.

Actionhost

#65
Besef nu pas dat het om een Pearl gaat en niet om een PM15 LE...hahaha (zat niet op te letten). Dan wil ik wellicht nog wel iets hoger gaan. Maar deze zal wel voor 1400-1500 euro weg gaan denk ik.
PM-15s2 Limited Edition/SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met 2M Blue/Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Modificatie/Synology DS213

pameijer

Citaat van: Actionhost op mei 06, 2013, 13:43:21
Besef nu pas dat het om een Pearl gaat en niet om een PM15 LE...hahaha (zat niet op te letten). Dan wil ik wellicht nog wel iets hoger gaan. Maar deze zal wel voor 1400-1500 euro weg gaan denk ik.

Op eBay nooit bieden als er nog een langere tijd te gaan is. Plaats je bieding pas een paar seconden voor het eind, hier kun je ook speciale software voor gebruiken. Bied dan meteen het hoogste dat je ervoor over hebt, je betaalt dan max. het een na hoogste bod plus 10 euro. Als je eerder biedt zal dat alleen maar leiden tot prijsopdrijving.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

jowa

 stupid dagen van te voren bieden heeft geen nut.
Hou je aan je wat je er max voor over hebt en bied op het item in de laatste 30 seconden.
Dan weet je  binnen een minuut of je het item hebt en zit je ook niet dagen in spanning.

Gewoon opnemen in je volglijst, zie je ook de prijsontwikkeling en weet vaak ook al of je zelfs nog wil bieden indien de prijs over je zelf gestelde max heen gaat.

JohnWx

 :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel:

met 3 fake accounts bieden tot een hoog bedrag, te hoog mensen haken af 24 uur en 2 minuten van te voren biedingen verwijderen je hebt in 24 uur weer meer kans of een redelijke bod doen zelf en de 2 fakers overbieden vaak gaat hij dan naar de nummer 2 geen interesse en de nummer 3 ben jij  shutup
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Actionhost

Thanx voor de tips heren. Mijn max ligt rond 1100...zou me verbazen als 't daar voor weg gaat.

Zal voortaan laatste moment bieden idd.
PM-15s2 Limited Edition/SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met 2M Blue/Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Modificatie/Synology DS213

WilliamB

Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

gerard

Citaat van: John Wx op mei 06, 2013, 14:35:55
:angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel:

met 3 fake accounts bieden tot een hoog bedrag, te hoog mensen haken af 24 uur en 2 minuten van te voren biedingen verwijderen je hebt in 24 uur weer meer kans of een redelijke bod doen zelf en de 2 fakers overbieden vaak gaat hij dan naar de nummer 2 geen interesse en de nummer 3 ben jij  shutup

Begint me iets te dagen hoe jij zovaak aan andere spulletjes kwam 'voor weinig'  :-D  :schater:
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

JohnWx

Citaat van: gerard op mei 06, 2013, 19:34:39
Begint me iets te dagen hoe jij zovaak aan andere spulletjes kwam 'voor weinig'  :-D  :schater:

nee ik drijf zo mijn prijs op en als de faker boven aanstaat verwijder ik die en weet ik de maximale prijs van de hoogste bieder  :evil: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel:

gaat alleen met dure artikelen en die koop ik niet  :-P
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.


Actionhost

Citaat van: xander32 op mei 08, 2013, 06:52:13
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=133333.0;topicseen


... vraag-prijs :wink:.

Vaste prijs...

Stel ik vang 600 voor de Lite op MP, dan is het 'nog' 775' euro. Scheelt 75 euro met laatste bod met inruil lite voor een hele nieuwe LE.

Tsja....moeilijk hoor.
PM-15s2 Limited Edition/SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met 2M Blue/Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Modificatie/Synology DS213