PM15S2 altijd laten aanstaan?

Gestart door schuege, april 23, 2013, 11:52:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

SB_Marantz

Klik klak klok plip plop plap knal  :schater:
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

JohnWx

Citaat van: SB_Marantz op april 24, 2013, 17:27:45
Klik klak klok plip plop plap knal  :schater:

is klak klik plip klok plap knal niet meer laag gevend  :angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Slashhead

Ik zou me om die 35Watt niet zo druk maken en dat ding lekker aan laten staan.. Kost je misschien twee tientjes per jaar.

De mijne staat ook altijd aan en verbruikt ongeveer 350Watt als ie niks doet.....

SB_Marantz

Citaat van: Slashhead op april 24, 2013, 18:33:38

De mijne staat ook altijd aan en verbruikt ongeveer 350Watt als ie niks doet.....

opgevoerde versie?
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Slashhead

Citaat van: SB_Marantz op april 24, 2013, 19:01:50
opgevoerde versie?

Klasse A.... bekend om zijn geweldige rendement.    :-P

Marantz 81

Citaat van: schuege op april 23, 2013, 11:52:46
PS: ik vraag dit omdat ik mijn vrouw niet kan vragen iedere keer het knopje aan te duwen en af te zetten. Dat vindt ze een serieuze stap achteruit ;-) (wat ik ook wel begrijp!)

Ik begrijp er eerlijk gezegd niets van wat een moeite zeg om op te staan en een knopje in te drukken ,Standby apparaat is naar mijn mening ook alleen maar energie weggooien waar je niks mee doet

In sommige delen van de wereld moeten ze elke dag 50 km lopen om water te halen omdat ze anders niet kunnen overleven 

vielzweck

Citaat van: Marantz 81 op april 24, 2013, 19:59:10
Ik begrijp er eerlijk gezegd niets van wat een moeite zeg om op te staan en een knopje in te drukken ,Standby apparaat is naar mijn mening ook alleen maar energie weggooien waar je niks mee doet

In sommige delen van de wereld moeten ze elke dag 50 km lopen om water te halen omdat ze anders niet kunnen overleven

kijk  :yes:
Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

JohnWx

Citaat van: joep op april 24, 2013, 21:54:10
Ik zag het ook staan. Maar ook op mij maakte dat totaal geen indruk. Vond het eerder forum vervuiling.
Sinds Lo is gaan dreigen om met mijn vrouw te gaan spreken ben ik redelijk opstandig geworden.

ga zo door als het moet underground
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Eip

Citaat van: Slashhead op april 24, 2013, 19:22:12
Klasse A.... bekend om zijn geweldige rendement.    :-P

En z,n warmte die, die afgeeft. Scheelt weer in de stookkosten.   :yes:
Elac BS 203.2
Marantz SR5023
Marantz CD6006
Panasonic DMP-BDT 167

JohnWx

Citaat van: Eip op mei 01, 2013, 17:38:13
En z,n warmte die, die afgeeft. Scheelt weer in de stookkosten.   :yes:

lees net dat de stroomfirma's minder in rekening mogen brengen qua transport kosten  :-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

kdt

Tsjonge tsjonge waar hebben we het over! :x

Een zeer fraaie Marantzversterker aansluiten op een goedkoop verdeeldoosje om in en uit te schakelen. Waarom? Investeer liever in een mooie netkabel aan de versterker, een aparte stroomgroep of een mooi netfilter en laat de PM altijd aan staan (behalve in vakanties)en je zult getrakteerd worden op een super sound  :-D



ROTEL RC 1570 vv * RB 1582 mk2 ev * CD 17 mkII M * ST 17 M * Magnepan MG 12  * Lindemann Limetree Network * AudioQuest bekabeling * IsoTek Aquarius * Furutech stroomgroep * Furutech powercables * Synology DS215

JohnWx

Citaat van: kdt op mei 03, 2013, 11:19:01
Tsjonge tsjonge waar hebben we het over! :x

Een zeer fraaie Marantzversterker aansluiten op een goedkoop verdeeldoosje om in en uit te schakelen. Waarom? Investeer liever in een mooie netkabel aan de versterker, een aparte stroomgroep of een mooi netfilter en laat de PM altijd aan staan (behalve in vakanties)en je zult getrakteerd worden op een super sound  :-D

als het een "verbetering" is  :wink: anders weg gegooid geld
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Actionhost

Citaat van: kdt op mei 03, 2013, 11:19:01
en laat de PM altijd aan staan (behalve in vakanties)en je zult getrakteerd worden op een super sound  :-D

Waarom niet gewoon uitzetten als je klaar bent met luisteren?
PM-15s2 Limited Edition/SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met 2M Blue/Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Modificatie/Synology DS213