remote app sr 7005

Gestart door janlemmens, april 09, 2013, 15:41:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

janlemmens

Officieel antwoord van marantz service is als volgt:

]De SR7005 word wel in de iOS versie van de remote app ondersteund.  De Android versie zal echter alleen werken met netwerk modellen die vorig jaar op de markt zijn gekomen.

Op dit moment is er geen sprake om de andere modellen ook in de Android versie toe te voegen helaas.

Excuses voor het ongemak.

nou daar ben je dan mooi klaar mee met je apparaat waar je 2 jaar geleden 1600 euro hebt betaald.

de groeten

jan lemmens

Marvin

Ja erg vervelend natuurlijk.
Is er geen andere Marantz app die het wel, wellicht gedeeltelijk, doet?


-- Verstuurd vanaf mijn superieure IOS-Gadget --

smaragd

AVR-remote for denon/marantz (android)
DeRemote (iOS)

Marantz SR7005, Teac DV15, Oppo BDP-83, B&W 802 series 2 custom-built internal xover, B&W HTM, Polk Audio LS-FX, Yamaha YST-SW300

djaxx

Bij mijn 7007 werkt het wel, normaal ook zoals word aangegeven ivm nieuwe modellen. Maar ik maak er amper gebruik van, handig vind ik het alvast niet.

janhifi

Citaat van: janlemmens op april 09, 2013, 15:41:51
Officieel antwoord van marantz service is als volgt:

]De SR7005 word wel in de iOS versie van de remote app ondersteund.  De Android versie zal echter alleen werken met netwerk modellen die vorig jaar op de markt zijn gekomen.

Op dit moment is er geen sprake om de andere modellen ook in de Android versie toe te voegen helaas.

Excuses voor het ongemak.

nou daar ben je dan mooi klaar mee met je apparaat waar je 2 jaar geleden 1600 euro hebt betaald.

de groeten

jan lemmens


Gebruik DeRemote (in de appstore) daar heb nog geen seconde spijt van gehad.
De app van Marantz is bedroevend slecht.

Okke

Idd vreemd! Wat zal daar technisch het verschil in opbouw in zijn?

Overigens werkt de app perfect met de SR7007. Zowel Android (vriendin) als IOS (ik) erg veel plezier van. Zeker zone bediening en internet geeft veel gebruiksgemak en direct acces.
SR-7007

smaragd

DeRemote, couldn't be happier
Marantz SR7005, Teac DV15, Oppo BDP-83, B&W 802 series 2 custom-built internal xover, B&W HTM, Polk Audio LS-FX, Yamaha YST-SW300

AndreC

Citaat van: smaragd op mei 23, 2013, 18:37:31
DeRemote, couldn't be happier

Ik heb die ook, je kunt er meer sound instellingen mee instellen, voor de rest zie ik geen andere dingen.
Ik gebruik liever die van marantz zelf.

Doe ik wat fout of heb ik de gouden knop nog niet gevonden in de DeRemote app ?
(Woonkamer) Marantz SR7008, Dali Zensor 1 en 7, Dali SUB E12-F, Panasonic TX-P50VT50, AppleTV4, Synology DS212+.
(Slaapkamer) Samsung HT-D5200, Panasonic TX-P42ST50, AppleTV4.

Okke

Zal ook vast goed werken!

Wat kan je er meer mee?
SR-7007