Ik volg dit topic al een tijdje en er is nu al een maand of wat niet in gepost, dus hierbij een poging om het weer wat leven in te blazen.
Ook ik ben de gelukkige bezitter van een NA-11. In Mei dit jaar aangeschaft, en ben er extreem goed over te spreken. Wel twee puntjes van kritiek:
1. Zoals ook anderen aangaven is de bediening gebrekkig. Een apparaat van deze klasse zou toch echt minimaal een iPad app moeten hebben, in plaats van een iPhone app die opgerekt is. Ziet er nuet uit, en ook in de meest recente versie is het er niet veel beter op geworden. Ik hoop echt dat daar verbetering in komt, of dat er een goed alternatief voor ontwikkeld wordt. De suggestie die hiervoor gedaan werd met Db Poweramp Asset lijkt stilaan dood te bloeden helaas...
2. Van de week is er een nieuwe firmware update uitgebracht voor de NA-11, maar er wordt niets gezegd over de aanpassingen / verbeteringen. Nergens is ook maar een spoortje informatie te vinden over wat er nou eigenlijk aangepast is. Iemand enige idee? Is er ergens een blog waarin dat aangegeven wordt?
Verder een apparaat van absolute topklasse. Terecht dat 'ie de EISA award gewonnen heeft, wat mij betreft!