Hallo allen,
Ben zelf in het bezit van de Marantz PM-11S2. Mooie versterker. Ook heb ik Sonos en nas met ongeveer 1400 cd's. Nou keek ik al een hele tijd uit naar de NA-11. Omdat hij mooi aansluit bij wat ik heb staan qua uiterlijk en geluidskwaliteit. Ik heb net de recensie gelezen op
Hifi.nl. Gelukkig was hij lovend over de geluidskwaliteit. Helaas ging hij niet echt in op de software. Hij vond de Marantz app het beste. Nu heb ik de app gedownload en de demo bekeken. Ben er niet van onder de indruk. Komt op mijn over of in een weekendje is bedacht en gemaakt. Hij schrijft ook "Mijn nogal grote muziekcollectie veroorzaakt af en toe kleine hickups, maar dan is het een kwestie van de App even actief beëindigen en opnieuw opstarten". Persoonlijk zie ik dit niet als iets kleins. Zeker niet als je ziet wat deze speler kost.
Maar waar ook aan erger is dat deze lijn eerst in zwart, champagne en zilver te koop was. Nu hebben ze de zilver maar weggelaten. Ook dat vindt ik niet kunnen in deze klasse. Het getuigd niet van continuiteit.
Ik was in staat deze speler gelijk te halen maar ben toch geschrokken van deze na mijn inziens missers. De Sonos app is al veel beter en dat een fractie van deze prijs.
Al met al, teleurgesteld.