Marantz Music Link RCA interlinks: iemand hier ooit van gehoord?

Gestart door Peter Kudelstaart, april 02, 2013, 19:23:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Peter Kudelstaart

Geachte forumleden,

Ik heb op Marktplaats "voor weinig" een setje interlinks op de kop getikt van het merk Marantz. Is iemand bekend met deze " eigen merk" kabels? Ik heb gegoogled en ik kom niet verder dan dat er ooit een componenten lijn is geweest met diezelfde naam. Ook kwam ik een bericht op dit forum tegen van een Duitse Marantz liefhebber die naarstig op zoek was naar deze kabels. Werden de kabels los verkocht of maakten ze deel uit van de Music Link set? Hoe is de kwaliteit? Alle informatie is welkom.

Groet Peter
1: Marantz 1060, Marantz 2220, Marantz 2225, Marantz 2015, Pro-ject USB DAC, B&W 606, Senn HD590
2: PM8003, Rotel CD11 Tribute, Wharfedale Diamond 11.2, Bluesound Node N100
3: Rotel A11, Panasonic DP-UB824, Wharfedale 12.3, Bluesound Node N100

JohnWx

Citaat van: Peter Kudelstaart op april 02, 2013, 19:23:00
Geachte forumleden,

Ik heb op Marktplaats "voor weinig" een setje interlinks op de kop getikt van het merk Marantz. Is iemand bekend met deze " eigen merk" kabels? Ik heb gegoogled en ik kom niet verder dan dat er ooit een componenten lijn is geweest met diezelfde naam. Ook kwam ik een bericht op dit forum tegen van een Duitse Marantz liefhebber die naarstig op zoek was naar deze kabels. Werden de kabels los verkocht of maakten ze deel uit van de Music Link set? Hoe is de kwaliteit? Alle informatie is welkom.

Groet Peter

Naar mijn weten was of is het Monster en ik dacht de 400i

Heb er een paar jaar geleden over gehad hier ergens op het forum

Het is van binnen dezelfde kabel als van Philips dat is ook de Monster 400i heb die kabels gehad waren goed

Het zijn geen bijzondere kabels maar ook weer wel want er staat Marantz op  :-D

Zelfde als met Accuphase word bij de cd speler een fatsoenlijke kabel bij geleverd maar die kabel kost iets van 100 euro nieuw retail de blauwe maar omdat ze moeilijk te leveren zijn kosten ze op Ebay soms 300 dollar
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Peter Kudelstaart

Nou, ik heb ze op mijn Mirage subwoofer aangesloten. Daar zat voorheen nog een dropveter. Ik moet zeggen dat er nu toch wel wat meer gevoel in de bass zit. Geslaagde aankoop dus.
1: Marantz 1060, Marantz 2220, Marantz 2225, Marantz 2015, Pro-ject USB DAC, B&W 606, Senn HD590
2: PM8003, Rotel CD11 Tribute, Wharfedale Diamond 11.2, Bluesound Node N100
3: Rotel A11, Panasonic DP-UB824, Wharfedale 12.3, Bluesound Node N100

Geert

Ik heb ze ook, maar volgens mij waren ze van AT (Audi technica)

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.