Marantz 2225 main panel

Gestart door Tyrone, maart 27, 2013, 21:01:43

Vorige topic - Volgende topic

Tyrone

Hallo allemaal,

Als nieuw lid op dit forum val ik maar gelijk met de deur in huis.
Recent een Marantz model 2225 receiver op de kop getikt. Pracht exemplaar alleen mis ik op de achterkant bij het "speaker systems" de MAIN panel.

Ik wil 3 speakers + woofer aansluiten, heb alles nu dubbel getrokken maar ben hier niet tevreden over. Ik ben dus opzoek naar een oplossing (eventueel een ander mainpanel?).

Note: ik ben een leek op dit gebied  :roll:

Is er iemand met meer verstand? Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Tyrone

SB_Marantz

3 speakers en een woofer?
Waarom dat dan?
En is dat een passive of een active one?

Die bovenste terminal is er uit gehaald ja.
Ik weet het niet zeker maar volgens mij heb ik er nog eentje rondslingeren.
Zal wel eens kijken....kom er nog op terug dus.

Facts count.

CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Tyrone

Heb mijn mediaplayer en xbox aangesloten op de marantz. Heb twee paalspeakers, centerspeaker en een passieve subwoofer. Via deze set en de marantz wil ik een mooie film/game beleving hebben ipv het standaard ingebouwd geluid op de tv.

Marvin

Maar er past toch helemaal geen centerspeaker met apart kanaal op deze versterker?

--Verstuurd zonder netwerk--

Tyrone

Centerspeaker is optioneel, maar wil mijn subwoofer apart hebben, nu staan de linkerpaal en de subwoofer dubbelgetrokken naar 1 uitgang

bas focal marantz

je opstelling gaat niet lekker werken .

Marantz gewoon stereo gebruiken en als je sub een eigen versterker heeft die aansluiten via de stereo uitgangen marantz waar je speakers mee aangesloten hebt op de high in van je sub-versterker .

Tyrone

Ah dat is jammer, ik heb nu de center en rechterspeaker samen op  de rechter uitgang aangesloten en de linkerspeaker en de subwoofer (passief) op de linker uitgang. moet dit dan een goede oplossing zijn? :-)

Marvin