Dank dank.
Hoe die klinkt is nog even afwchten.
Gekocht van een , qwa eerste indruk , fatsoenlijke kerel op MP.
Hij claimt dat ie weinig gebruikt is door de jaren heen en dat de werking nog dik in orde is.
Vanmiddag zowaar mijn set uit de opslag gehaald. De boel heeft daar 6 jaar gestaan ivm een wat uit de hand gelopen verbouwing..
Ik weet niet of dit conform de regels is, maar toch maar even kenbaar maken:
ik weet van vroeger dat de versterker, een pm 410, eigenlijk al eens een keer een servicebeurt nodig had.
Kan iemand alhier mij iets / iemand adviseren voor zo'n beurt?
Tevens heb ik het cassettedeck , de sd 6000. Die heb ik jaren geleden eens weggebracht naar een speciaalzaak in den haag voor een beurt/deelrivisie, en die vertelde me toendertijd dat er een rubbere riem/snaar of what ever vervangen moest worden, maar dat dat niet meer kon, daar zo'n riem niet meer leverbaar was.
Zou de onderdelenlevering inmiddels wel verbeterd kunnen zijn, zodat dat deck weer in oude glorie hersteld kan worden.
Verder heb ik nog een tuner, de st 450 en een equaliser , de eq 20, en een timer, de at 6.
In hoeverre zijn dit soort componeneten gevoelig voor een service beurt?
Excuus voor de vele vragen, maar ik heb eigenlijk de balle verstand van electronica/HI FI.
Als ik alhier de apparatuur lees in de verschillende "handtekeningen" van de leden, denk ik eerder aan toekomstige modellen die op stapel staan na de Dreamliner van de firma Boeing, dan aan HI FI spul..
Dank voor het eventuele meedenken, groet floris