UD5007 Geen beeld via HDMI

Gestart door Luuks, maart 03, 2013, 21:46:49

Vorige topic - Volgende topic

Luuks

Goedenavond,

Ben nieuwe op het forum. Heb sinds dit weekend mijn 1e Marantz UD5007. Over 2 weken volgt de SR5007.
Natuurlijk gelijk proberen aan te sluiten op mijn Sony KDL32V2500 10 jaar oud. Helaas........................ geen beeld. Natuurlijk alle instellingen v.d. t.v. nagekeken maar niets werke.
Wat wel werkt is de audio uitgang via mijn huidige Sansui verserker. Geluid is PERFECT dit is een dikke 8.
Dan maar met de doos onder de arm naar beide buren die moderen tv's hebben staan. Philps en Samsung.
Bij de Samsung zagen we dat bij het aanzetten v.d.  UD 2 sec. het logo van Marantz in beeld komen en daarna zwart beeld.
Als we de resolutie's v.d. tv veranderen 720 - 1080i - 1080P zagen we op het display v.d. UD dit ook veranderen dus er is wel communicatie tussen tv en UD!!!! Maar geen beeld en geen geluid via HDMI.
Heeft iemand suggesties wat te doen.

Met vriendelijke groet,
Luuk

Marantz 81

Heb je al geprobeerd om het instel menu te bekijken/instellen ,als je hem hebt aangesloten op de tv kun je de UD bedienen en komt het menu zichtbaar op je tv ,teminste bij mijn UD5005

Even de manual erbij houden hoe en wat in te stellen

Luuks

Nou da's mooooi, zelf opgelost. OP de site van Marantz update gekeken daar staat een changelog of UD
En daar staat een regel als "if Netflix button on the remote is depressed and there is no network conn. to the plaer, the player will freeze". Of wel dan hij doet het niet.   Even Netflix knopje indrukken   EN NU DUS WEL...

Lang leve de techniek.

Welterusten Luuk

Eip

Mooi dat het opgelost is, en dat je weer volop kan genieten van je UD5007. Ik heb op de site van marantz gezien dat de UD5007 ook verbinding kan maken met het internet, kan dat ook draadloos.

Gr Eip.
Elac BS 203.2
Marantz SR5023
Marantz CD6006
Panasonic DMP-BDT 167