Mannen dit begint er toch wel op te lijken.
Ik ben helemaal in mn nopjes, dat komt ook door 5-2 winst en een lekker pilsje achteraf, maar dat terzijde.
Vooralsnog ziet de lijst er zo uit.
Deelnemer Marantz Speler Voorkeur voor twee tracks Definitief
Drees62 SA11S1 Ja
SmauG SA7001(vM) Ja
Marantz81 SA7001Ki Ja
Renes59 SA7001Musifoon Ja
Rob46 SA7003(vM) Ja
wbrands SA15S1 Ja
Cornelis1921 SA8400 Nee
* *
Zoals hier te zien is er nog één plek beschikbaar en zou het heel fijn zijn als Cor erbij kan zijn met zijn SA8400 zowieso om vast te stellen dat deze gelijk is aan een SA7001 maar natuurlijk ook omdat het gewoon kan.
Gaarne z.s.m. laten weten Cor of er iets te regelen valt.
Op de tweede plaats is er een colom waarin twee audiotracks ingevult kunnen worden. Het idee hierachter is het volgende:
Iedereen noemt twee tracks die hij graag zou willen gebruiken om te beoordelen. Hierna gaat iedereen die tracks luisteren op youtube of op zijn eigen stereo mocht diegene toevallig die cd hebben.
Er volgt hieruit een poll met 16 tracks. Hier wordt op gestemd door de deelenemers en de top 3 wordt op die bewuste dag gebruikt.
Wel lijkt het me verstandig om die top 3 engiszins beinvloedbaar te houden om een zo gevarieerd mogelijke repertoire te creëren. Als hierbij SACD opnamen verwerkt worden is dat natuurlijk top, ikzelf ben niet bekend met SACD.
Wanneer iemand afziet van deelname, hoor ik dat graag z.s.m. want dan kan een ander nog deelnemen aan de shootout.
Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben door de reacties op dit initiatief! Klasse mannen.
Het gaat een gezellige middag worden.
Edit: Die tabel ziet er in het edit window beter uit, maar ach. Ik hou het bij in excell