Hallo, ik ben "nieuw" hier , heb in het verleden een account gehad, maar die krijg ik met geen mogelijkheid meer aan de praat. ( Inlognaa,m vergeten, oud email adres, jaren ertussen etc. etc.)
Ik ben sinds vandaag de totste bezitter van een set Marantz MA24 , ze lijken echt nog helemaal perfect, tot ik zojuist besloot mijn Stello HP100 hoofdtelefoonversterker met pre-outs te proberen: waar het normaal 6 a 7 seconde duurt voor het relays van de MA24 de versterker inschakelt, duurde het nu ineens bijna een minuut.
Me een hoedje geschrokken, heb ik de boel losgehaald, de MA24 "los" ingeschakeld: 6 - 7 seconde later...klik...aan, een Marantz Pm17mkii als pre eraan , 6 -7 seconde later...klik...aan, een Meier Audio Corda Opera hoofdtelefoonversterker eraan, 6 - 7 seconde later...klik...aan, toch maar weer de Stello HP100 eraan......40 seconde....50 seconde ....klik...aan.
Het LIJKT er dus op dat de Stello de schuldige is, maar kan dit? En als dit zo is, kan het dan kwaad voor mijn MA24's en/of mijn hoofdtelefoons? ( dat het ding een lel gelijkstroom uitstuurt oid? Ik zeg maar wat, ik ben geen technicus)
Tot slotte nog een vraag aan de technici hier: De MA24 zijn inmiddels 20 jaar oud, ze lijken, buiten het hierboven bechreven euvel echt nog als nieuw: Geen brom, geen ruis, geen plop bij in/uitschakelen etc. etc.
Desalnietemin lijkt het me geen overbodige luxe de dingen een keer te laten reviseren, is er iemand hier die hiervoor een adres weet , liefst in de regio den bosch/nijmegen.