Marantz UD8004 ervaring en waar voordelig te verkrijgen

Gestart door SMarcel, februari 22, 2013, 17:17:24

Vorige topic - Volgende topic

Zoldar

het loopwerk. neem een cdr en een cd mee die er wat minder uit ziet
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

SMarcel

OK, bedankt dat zal ik zeker doen. Een CDR wil nog wel lukken maar een slechte CD zit er bij mij niet tussen.

Groeten,

Marcel

SMarcel

Ondanks alle aanbieding welke achteraf toch zeer twijfelachtig bleken heb ik de knoop doorgehakt en ben ik gegaan voor een nieuwe UD7007 bij AV Trader.

De gemiddelde verkoopprijs voor deze ligt rond de € 1000,00 en hij is daar nu voor € 795,00 dus meepakken dat voordeel.

Groeten,

Marcel

JohnWx

Citaat van: SMarcel op februari 25, 2013, 10:51:38
Ondanks alle aanbieding welke achteraf toch zeer twijfelachtig bleken heb ik de knoop doorgehakt en ben ik gegaan voor een nieuwe UD7007 bij AV Trader.

De gemiddelde verkoopprijs voor deze ligt rond de € 1000,00 en hij is daar nu voor € 795,00 dus meepakken dat voordeel.

Groeten,

Marcel

goede keuze
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Zoldar

SMarcel

Nou heb ik wat shutup

Nu kan ik dus een UD8004 voor € 500,00 (foutje) kopen en heb ik net de UD7007 in huis violent1

Wat te doen?????????? Toch nog die 8004 er bij halen???

Shit zooi.

Groeten,

Marcel

Audiotic

Nah, genieten van je 7007. En langzaamaan sparen voor de 8007... :-)
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

JohnWx

Citaat van: Audiotic op februari 26, 2013, 20:15:08
Nah, genieten van je 7007. En langzaamaan sparen voor de 8007... :-)

Dan moet je toch grotere sprongen maken  :angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Zoldar

als jet geld van je aankoop nog terug kunt krijgen doen. hou je wat FLINK wat centen over in je zak.

Marantz 81

UD7007 is een mooie speler waar je lekker cd,s mee kan draaien verglijkbaar met een instap range cd speler wbrands heeft zijn UD7006 destijds hiermee naar toegenomen en vergleken met een SA11S1 geen verglijking maar goed wil je meer zou ik er een mooie DAC achter hangen ,wat voor plek neemt zo,n DAC nou in ?

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op februari 26, 2013, 22:57:48
UD7007 is een mooie speler waar je lekker cd,s mee kan draaien verglijkbaar met een instap range cd speler wbrands heeft zijn UD7006 destijds hiermee naar toegenomen en vergleken met een SA11S1 geen verglijking maar goed wil je meer zou ik er een mooie DAC achter hangen ,wat voor plek neemt zo,n DAC nou in ?

Dan mag je er wel een beste dac achter hangen zo te horen als je het nivo van een SA11 moet evenaren  8-)

Zoldar

hij wil alles in 1 kastje. kom je toch op een multi speler uit. Maar een SA11  ga je er niet mee uit spelen. Een dac gaat je ook ten oorden van de 700-1000 euri kosten

JohnWx

Citaat van: Zoldar op februari 26, 2013, 23:57:51
hij wil alles in 1 kastje. kom je toch op een multi speler uit. Maar een SA11  ga je er niet mee uit spelen. Een dac gaat je ook ten oorden van de 700-1000 euri kosten

o ja de basis was all in one dus gewoon prima keuze  hello

SMarcel

Heb al contact met de verkoper gehad en gemeld dat ik van het bod afzie.

Dsu blijf lekker bij de 7007 welke overigens heel lekker speelt.

Nu nog een aantal muzikale SACD's gaan scoren.

Groeten,

Marcel

xander32

Een multispeler geeft altijd een compromis. Deze kan van alles op een x niveau afspelen maar daar nergens in uitblinken. Pure cd weergave zal idd. op het niveau van een instap cdp zijn.

Ik zou lekker gaan genieten van de UD7007, als die het niveau van de UD5005 overstijgt, is diens cd weergave echt geen straf.