Citaat van: Zoldar op februari 23, 2013, 00:17:41
open deur john.
marcel wat wil je ermee?
de huidige blu ray spelers verschillen in niets qua beeld kwaliteit, volgens een aantal magazines. ze geven alleen het beeld digitaal door aan de tv de de beeld bewerking doet. behalve het upscalen van dvd's dan.
als je het geluid ook door de av laat doen, via hdmi, is het alleen nog maar een loopwerk.
blijft over welke audio formaten je analoog wilt doorgeven....
Beste Zoldar,
Mijn voorkeur gaat uit naar goede, zo niet de beste manier van muziek reproductie (via SACD en DVD-Audio), ik heb alleen maar stereo en geen surround.
Daarnaast moet het de mogelijkheid bieden om in eerste instantie muziek bluray schijven goed weer te geven en natuurlijk af en toe ook een film maar het zwaartepunt ligt en blijft in de muziek.
Qua mogelijkheden en kwaliteit kwam in mijn ogen deze UD8004 als beste uit de bus met de mooiste ingredienten (zoals jij al op de foto's liet zien) en ik wil alles in één apparaat ondergebracht hebben dus niet een losse SACD-speler en een losse bluray speler want daar heb ik de ruimte niet voor.
Die ruimte (maar zeker ook de prijs) is ook waarom mijn eerste keus is afgevallen en dat was de UD9004. En ik vond dus in de UD8004 een heel goed alternatief voor de UD9004.
Nu nog zien dat ik deze voor een leuke prijs (nieuw of gebruikt) op de kop kan tikken.
Groeten,
Marcel