Bi-Amping via surround uitgang?????????

Gestart door SMarcel, februari 11, 2013, 11:59:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Maus

Je kunt dan de afstanden tot de speakers aanpassen, krijg je leuke effecten stupid

JohnWx

Citaat van: Maus op februari 11, 2013, 23:34:18
Je kunt dan de afstanden tot de speakers aanpassen, krijg je leuke effecten stupid

Heb het geprobeerd 1 speaker op uiterste balkon en de andere op de andere uiterste, was leuk maar gat in het midden
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Maus

Ohja. Je moet dan ook één speaker in het midden laten staan, de ander op balkon! Ruimtelijk effect

SMarcel

Ik zag een NAD T765 surround met een B sectie speaker aansluitingen.

En Pre out's vind ik ook wel interessant.

Lijkt mij dat ik naar zoiets op zoek ben/moet.

Groeten,

Marcal

JohnWx

Citaat van: SMarcel op februari 12, 2013, 09:10:59
Ik zag een NAD T765 surround met een B sectie speaker aansluitingen.

En Pre out's vind ik ook wel interessant.

Lijkt mij dat ik naar zoiets op zoek ben/moet.

Groeten,

Marcal

Wat zoek je of wil je bereiken Marcel
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

SMarcel

Ik ben orienterend naar een versterker/receiver met i.i.g. een A en B uitgang en indien mogelijk ook nog een Pre out voor eventuele eindversterking.

Niet te oud.

Vermogen bij 8Ohm moet zo rond de 100 Watt stereo liggen.

Eigenlijk toch voorkeur voor receiver want dat scheelt weer een apparaat en het zou helemaal mooi zijn als al deze wensen in een apparaat zouden zitten welke niet hoger is dan 145mm. Dus op dit punt wordt het moeilijk, maar is niet perse nodig. Ik heb het dus ook over voorkeur.

A en B uitgang om mijn EPOS M22i te gaan aansturen middels A en B uitgang en het vermogen omdat de EPOS M22i dat nodig heeft.

En niet te vergeten, niet te duur.

Zo, dat was het wel een beetje.

Groeten,

Marcel

SB_Marantz

Citaat van: John Wx op februari 12, 2013, 01:16:32
Heb het geprobeerd 1 speaker op uiterste balkon en de andere op de andere uiterste, was leuk maar gat in het midden


:schater:
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

SMarcel

Ik denk toch dat John kleiner moet gaan wonen. byebye

SMarcel

Nog even een kleine aanvulling.

Ben al een beetje op de 2e hands markt aan het orienteren en kom leuke dingen tegen zoals;
- Marantz SR 5006
- Marantz SR 6001
- Marantz SR 6004
- Marantz SR 7005
- Arcam AVR 350
- Rotel RXS 1067

Ik hoor graag jullie adviezen en/of ervaringen.

Groeten,

Marcel

JohnWx

De SR 7007 is bijna net zo duur als een SR7005 2de hands


Zou dan wel voor het nieuwste gaan als het kan


Voor de rest zullen ze het allemaal doen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject