Citaat van: RoGEK op september 17, 2018, 17:44:39
Kasteel.... nja, eerder een paleisje
Zonder gekheid, we hebben een vrijstaande bungalow gekocht..
Begane grond is 140m2 en volledig onderkelderd...
Van die 140m2 kelder is wel al 40m2 garage, buiten dat nog een stuk wat ik als kantoor ga gebruiken, een extra keuken, server ruimte, cv ruimte en een ruimte speciaal voor de honden.
Voor HT zal een 25m2 "over" blijven.
Zal binnenkort eens wat foto's schieten.
Nu, dat is slechts exact twee maal het vloeroppervlak van mijn appartement, en daar heb als vrijgezel mee dan genoeg aan. Hebben jullie kinderen, en zijn die nog thuiswonend, Roger? Nee, ik zweer bij een compacte woning, want ik kan mijn woning allang niet meer zelf(standig) schoonhouden, vandaar dat ik vanaf 2006 permanent hulp bij krijg, al pakte dat in mijn geval niet altijd even prettig uit: oplichting en PGB-fraude. Nu komt sinds november 2015 een moeder (29) van twee jonge kinderen over de vloer, en daar kunnen zowel John als ik het meer dan uitstekend mee vinden, zij komt zelfs buiten haar werk om bij mij langs voor de gezelligheid, ik niet bij haar, want John is bang voor (grote) honden, en is ook een H.S.P., evenals als dochter van 6, en ik vermoed dat haar zoon (6 maanden) ook H. S.P. is, zoals hij nu al reageert op zijn sociale omgeving. Ook haar collega, die haar vervangt bij haar afwezigheid, van hetzelfde laken een pak, ook haar dochter (
is H.S.P. en zeer getalenteerd. H.S.P.'ers herkennen elkaar onderling zeer gemakkelijk, evenals hoogbegaafden dat doen.
Zo je zie maar, van dat ben ik echt een gezegend mens te noemen. Ik mag dan gedurende dit gehele leven financieel onder de armoede grens verkeren, doch sociaalgesproken, ben ik zeer rijk mens, en daar heeft mijn maatje, John, onmiskenbaar een doorslaggevend aandeel in.