Instellen SR8002

Gestart door tyn1000, februari 10, 2013, 19:44:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

tyn1000

Hallo, ik ben nieuw hier.

Na wat veranderingen in mijn/ons interieur moesten mijn 4 zuilluidspreker het veld ruimen. Er moesten kleine hangende speakers komen, o.a. i.v.m. kleine kinderen. Omdat ik niet zo heel vaak harde muziek draai, heb ik voor 4x Bose 301 gekozen dat leken mij aardige "sateliet"speakers. Die kwamen dus duidelijk wat te kort, dus een  zwaardere sub gekocht (Rel q201e). Ik was er nog niet! Dus gisteren mijn H/K avr 4500 vervangen voor een SR8002. Gaat al wat beter, maar................... en hier komt het: Ik word gek van al die instellingen, en termen, ik krijg er lang niet alles uit. Van wel of niet stereo, tot schel bij laag en hoog volume, maar daar tussenin prima Ik heb ook wat vragen die ik 1,2,3 niet in de handleiding kan vinden frusty.

Wie in de omgeving van Amsterdam-Haarlem heeft veel ervaring met bijvoorbeeld de SR8002 en kan mij helpen met wat instellingen en afstellingen. Uiteraard tegen een vergoeding.

Gr.
Martijn.

Stadium III

Hoe heb je alles aangesoten en ingesteld ?
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

JohnWx

Citaat van: Stadium III op februari 13, 2013, 16:58:48
Hoe heb je alles aangesoten en ingesteld ?

Zit je aan het bier
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

tyn1000

Ja, ik heb alles aangesloten én ik zit ook aan het bier! hello

Inmiddels gaat het wel een stuk beter. Ik heb het forum en nogmaals de gebruikershandleiding een beetje doorgebladerd.
Ik verwacht morgen mijn op MP bestelde centerspeaker (VCS-10). Komende weekend ga ik het weer verder proberen.