PM14 MKII KI - welke cd speler

Gestart door brambo, februari 07, 2013, 08:16:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

brambo

Hey,
mijn cd speler is kapot .
Ik werk met een marantz pm14 MKII ki en B&w matrix III S2.  Nu heb ik de kans om een SA7001ki te kopen.  Is dit een speler die aan te raden is hiervoor, of is dit geen zo'n goeie speler?


brambo


brambo


JohnWx

wat is het budget ?


persoonlijk zou ik wel voor een bijpassende cd speler gaan
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

brambo

ik  kan de 7001ki kopen voor 300
ik weet niet hoeveel een cd14 nu nog gaat?

JohnWx

Citaat van: brambo op februari 07, 2013, 10:18:41
ik  kan de 7001ki kopen voor 300
ik weet niet hoeveel een cd14 nu nog gaat?

ik vind het een hoop geld voor zo een speler maar dat is persoonlijk

je kan even wachten en kijken wat er de komende tijd langs komt en even voorzien van een speler van 10 20 30 euro

kopen is zo gedaan
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

brambo

dus je raad me toch iets anders aan ?
aan welke speler denk jij dan?  qua prestaties natuurlijk

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

brambo

of heb je nog een toestel die ook mp3 en dergelijke afspeelt? en toch hoogwaardig is?
of iets die direct ook films leest?  ik denk maar al typen hoor

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Ja een BR speler (blue ray)


Wat wil je alleen cd's of ook sacd's of ook film mp3 streamen je kan het tegenwoordig niet zo gek bedenken


Sommige nieuwe spelers hebben ook digitaal in om als DAC te fungeren vanaf een pc of laptop etc.


Als je ooit een ernstig ongeluk heb gehad maar word na 7 jaar weer wakker krijg je een SCHOK met wat er in die tijd gebeurt is allemaal  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: lo op februari 07, 2013, 11:22:12
Kijk met jou kan ik praten  notworthy

pak een pm 17 met een cd 17 en dynaudio 52 of zuiltje en klaar
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

brambo