Pearl, PM-11S3, Limited, hoe zit dat nou?

Gestart door Maus, februari 05, 2013, 01:36:22

Vorige topic - Volgende topic

Paul

Citaat van: John Wx op februari 05, 2013, 17:38:36
of SE  :-P
Second Edition =  als mosterd na de maaltijd, doe maar niet.   :-(
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

JohnWx

Citaat van: Paul op februari 05, 2013, 17:44:52
Second Edition =  als mosterd na de maaltijd, doe maar niet.   :-(

of model vintage / retro met oude look maar nieuwe mogelijkheden
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

xander32

In he verleden was daar van Marantz een cd67,dat werd vervolgens een cd 67 se (special edition) en vervolgens was daar de cd 67 ose, zijnde de orginal special edition ... Bijster orgineel, not shutup !

De PM Pearl is een PM15s2 waarvan de kast geheel is verstevigd en verkoperd en deze heeft ook intern de nodige tuning ondergaan.

De PM15s2 LE betreft een PM15s2 waarvan o.a. de voeding is aangepakt (trafo en condensatoren). Een tijdelijke uitvoering totdat de PM15s3 er is vermoed ik :-).

Maus

Ik ben op dit moment hard aan het sparen voor de KI Pearl, maar een 15s2LE is ook mooi natuurlijk.
Als ie maar zwart is... ;)

xander32

Citaat van: Maus op februari 05, 2013, 20:51:47
Ik ben op dit moment hard aan het sparen voor de KI Pearl, maar een 15s2LE is ook mooi natuurlijk.
Als ie maar zwart is... ;)
... De KI Pearl schijnt behoorlijk analytisch te klinken, de LE zou in een direct vergelijk wat meer neutraal zijn.

Maus

Hmm.
Ik draai nu met een 170DC. Zou ik veel verschil merken?

Cornelis1921

Citaat van: John Wx op februari 05, 2013, 11:50:47
tis anders en daarom voor sommige spannender beter en NIEUWER  hello
:yes: En niet per se de facto beter. Het zit hem veel meer tussen de oren dan met de oren. Zelfs het hogere prijskaartje is voor sommigen verleiderlijk - duurder dus beter. :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

kdt

KI PEARL analytisch? Ik ben overgestapt van een PM 17 mk 2 M naar de KI: je weet niet wat je hoort, ik was toen ik de KI aansloot op mijn Magnepans, tot tranen toe geroerd, wat een souplesse, finesse en geluid. In een woord FANTASTISCH.
ROTEL RC 1570 vv * RB 1582 mk2 ev * CD 17 mkII M * ST 17 M * Magnepan MG 12  * Lindemann Limetree Network * AudioQuest bekabeling * IsoTek Aquarius * Furutech stroomgroep * Furutech powercables * Synology DS215

SB_Marantz

Facts count.

CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

xander32

Citaat van: kdt op februari 21, 2013, 00:18:27
KI PEARL analytisch? Ik ben overgestapt van een PM 17 mk 2 M naar de KI: je weet niet wat je hoort, ik was toen ik de KI aansloot op mijn Magnepans, tot tranen toe geroerd, wat een souplesse, finesse en geluid. In een woord FANTASTISCH.
Mooi dat jij zo tevreden bent met jouw aankoop :yes:.

schieper

Vergeet niet dat je bij de KI een door KI zelf ondertekend tuning-certificaat krijgt.
Music Fidelity M6
Marantz PM 7001 KI (also phono pre)
Marantz ST 6001
Marantz SA 7003
Quadral Platinum M4
Mitchell Technodec
Denon Dl-110

JohnWx

Citaat van: schieper op februari 21, 2013, 12:50:09
Vergeet niet dat je bij de KI een door KI zelf ondertekend tuning-certificaat krijgt.

Wooohhhh je bedoeld gedrukt  :-) want die 500 stuks die zijn ondertussen 5000 stuks geworden
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Daar heb je lekker veel aan....

--Verstuurd zonder netwerk--

JohnWx

Rob46

Citaat van: marvin op februari 21, 2013, 13:04:41
Daar heb je lekker veel aan....

--Verstuurd zonder netwerk--

Kdt zeker, want die is er erg blij mee!  :yes: