Marantz sr6007 of sr7007 met Ma

Gestart door david55, januari 30, 2013, 14:25:16

Vorige topic - Volgende topic

david55

hey,
ik ben in het bezit van de Monitor Audio rx luidsprekerset (rx6 fronts, rx1 rears en de rx center)
nu ben ik op zoek naar een goede nieuwe reciever, ik gebruik nu een pioneer vsx-920 reciever maar die valt mij een beetje tegen.
ik hou wel van een beetje een warm geluid en had gedacht aan de sr6007 of de sr7007.
is de sr7007 de meerprijs waard en ga ik een verschil in sound hebben tussen deze twee.
ik heb de Denon avr-3313 al getest en vond deze wel ok klinken maar deze liep een paar keer vast en heb ik dan ook teruggebracht.

JohnWx

Citaat van: david55 op januari 30, 2013, 14:25:16
hey,
ik ben in het bezit van de Monitor Audio rx luidsprekerset (rx6 fronts, rx1 rears en de rx center)
nu ben ik op zoek naar een goede nieuwe reciever, ik gebruik nu een pioneer vsx-920 reciever maar die valt mij een beetje tegen.
ik hou wel van een beetje een warm geluid en had gedacht aan de sr6007 of de sr7007.
is de sr7007 de meerprijs waard en ga ik een verschil in sound hebben tussen deze twee.
ik heb de Denon avr-3313 al getest en vond deze wel ok klinken maar deze liep een paar keer vast en heb ik dan ook teruggebracht.

Dat is precies dezelfde als de SR7007

Denk niet dat er veel zal veranderen tussen de Pioneer en een Marantz

Speakers en akoestiek bepalen 90% van de klank kleur

De SR7007 zou ik eerder nemen dan de 6007, volgens mij heeft de 7007 betere inregel techniek
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject