welkom, en even een vraagje over de update van de SR7007

Gestart door Rick van de Schoot, januari 28, 2013, 11:58:18

Vorige topic - Volgende topic

Rick van de Schoot

Hallo,

Ik ben Rick en sinds vandaag ook actief op dit forum omdat ik meer wil leren en weten over mijn reciever de SR7007.

Ben sinds 2 weken in bezit van dit apparaat en het is allemaal naar wens.

toch zit ik met een klein vraagje het apparaat vroeg om een update wat ik heb heb geaccepteerd maar nu staat er al zoon 30min EIMG op het display en de tijd blijft veranderen van 3 min na 1 min dan na 3 min en weer terug enz enz.

Wat moet ik doen???

pekelvlees

Welkom!

Hoe heb je het probleem met de updat opgelost ??
Marantz PM7000N | Marantz UD7007 | Thorens TD-160 MKII (Nagaoka MP-150) | Pro-ject Tubebox S2 | Q Acoustics 3030i | Denon AH-D7200

mc_alistair

Ik krijg sinds gisteren ook meldingen dat er een update is voor mijn SR7007 als ik hem aanzet.
Echter als ik het accepteer dan lijkt ie te "hangen" ook als je handmatig laat zoeken naar een update dan gebeurt er niks. Heeft iemand dezelfde issues?
Marantz SR7007, Dali IKON 5 MK2 + VOKAL, Cambridge Audio Minx Min 21 Surround + Minx X300 Sub,  Philips - 42PFL9803H  (LED TV),  Logitech Squeezebox Touch, VU+ Solo2 (SAT), Maatwerk HTPC systeem

pekelvlees

Updaten is uiteindelijk gelukt maar hij heeft er wel 1,5 uur over gedaan en dus niet de 29 minuten die ze aangeven.
Marantz PM7000N | Marantz UD7007 | Thorens TD-160 MKII (Nagaoka MP-150) | Pro-ject Tubebox S2 | Q Acoustics 3030i | Denon AH-D7200

blusserke

is normaal vrijdag ook een update gehad bij mijn AV 7001 dacht ook dat er wat mis was :no: maar hem gewoon laten doen en alles is ok  :yes:

blusserke

adijos

Hallo , ben Jos
Ben sinds een maand of twee ook in het bezit van de sr7007
gisteren de melding "update" de update gestart en na ongeveer 45 min was hij er mee klaar ondanks de melding 24 min.
mijn vraag is wel , hoe kom je er achter wat deze update inhoudt?
bedankt voor het lezen
jos

mc_alistair

Hiero hetzelfde als jos... na dagen klooien nu eindelijk de update binnen duurde inderdaard +/- 45 min en ik heb dezelfde vraag, m.a.w. waar vind je de "releasenotes"?
Marantz SR7007, Dali IKON 5 MK2 + VOKAL, Cambridge Audio Minx Min 21 Surround + Minx X300 Sub,  Philips - 42PFL9803H  (LED TV),  Logitech Squeezebox Touch, VU+ Solo2 (SAT), Maatwerk HTPC systeem