Set van Steve

Gestart door Steve, januari 25, 2013, 09:38:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Steve

Hallo Marantz vrienden

Mijn set bestaat uit: SR 5006
                              UD 5005
                              Apple TV3
                              Klipsch RF 52
                Beamer:  Epson TW6000

Nu onze aanbouw klaar is kunnen we echt genieten van onze thuis bioscoop.
Een scherm met een afmeting van 2,8 m, zelf hier raak je aan gewendt
Deze wordt alleen maar gebruikt om films te kijken..
En als ik voor ga zitten waar we een JVC tv van 117 cm staat dan denk wat is dit voor een (klein) scherm wat eigenlijk niet echt klein is.


pietjepc

Luxe hoor! Mooi plaatje zo :yes:
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

WilliamB

Mooie ruimte Steve, mooie beamer. HB

Veel kijkplezier.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Marvin

#3
Ik begrijp denk ik niet echt wat dat zwarte vlak in je scherm is, maar ik ben dan ook net wakker uit de nachtdienst...  :-D

Netjes hoor....

En ja, na de beamer terug keren naar de tv is behoorlijk klein.
Ik doe dat dan ook niet, eenmaal aan dan blijft hij aan.

Steve

Goedemiddag.... goed geslapen?

Zwarte vlak =  een gas haard

WilliamB

Is toch duidelijk te zien......  :yes:
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Marvin

Ja nu ik het weet is het gelijk herkenbaar....  clown1

Dacht een gaatje voor een centerpeaker ofzo......

Audiotic

Wow mooi! En die Klipsch-en, gaan vast ook hard.
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

Steve

gaan heel hard......maar geluid valt tegen

Audiotic

Had ik ook gelezen in Stereoplay geloof ik. Inruilen dan maar? Teufel, ofzo? Of Nubert?
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

JohnWx

Citaat van: Audiotic op januari 26, 2013, 11:19:49
Had ik ook gelezen in Stereoplay geloof ik. Inruilen dan maar? Teufel, ofzo? Of Nubert?

je voelt je alleen hier met je merk  :wink:

maar bij onze oosterburen 100 km verderop in de straat zeker 2 mensen bij wijze van spreken
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Audiotic

Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

Marantz 81

Hoezo valt het geluid tegen dan ?? mooie ruimte heb je  :-)

Dynaudio kun je heel hard mee draaien en klinkt heel goed maar die hebben niet zo,n hoog redement als die Klipsch dus veel zwaardere versterker nodig voor zelfde volume  ,maar dan wel een wereld van verschil ,zelf ben ik wel een liefhebber van klipsch voor het betere HT werk maar het gaat mij meer om een mooie gedetailleerde muziek weergave  byebye

Steve

Bedankt!!!!! ruimte heb ik zelf aangebouwd met bloed zweet en tranen, en daar ben ik zelf toch wel trots op..alle kabels zitten in de muren weg gewerkt en via de blind plaat van stopccontact  gaan ze rechtstreek naar speakers..en in de plafond loopt een afvoer leiding van 80mm die gaat via de versterker naar de beamer.Beamer hangt aan 4 laden rails, dus ik kan hem zo de plafond in duwen en weg werken.

Heb hier voor de speakers van mijn zoon mogen lenen van tangent 3 weg speaker..
Die klonken veel warmer dan de klipsch..
Die staan nu weer op zijn kamer en ruilen wilt hij niet...