Ik kan het haast niet geloven. Ik heb een mail gestuurd naar de verkoper en hij heeft me een hele boterham terugschrijft waar hij zwart op wit zegt dat de CD inderdaad na 45 min begint te kraken. HIJ WIST HET!!!" alles fuctioneerd, ik heb niet gezegd dat het perfect was" hoe durft hij?
Gelukkig heb ik het niet duur betaald en kan mijn geld terug krijgen denk ik. Anders had ik hem ook niet gekocht in die omstandigheden, maar ik kan het amper geloven dat hij dit durft schrijven.
Hij schrijft: (onderandere)
Hij heeft altijd gekraakt bij het spelen van zelfopgenomen cd's. Maar dan pas na een 45 minuten. Met gekochte cd's heeft hij dat nooit gedaan. Deze speler is gemaakt in de tijd dat je zelf nog geen cd's kon opnemen
Je hebt me gevraagd of een aantal lichtjes brandden. Ik heb daaraan toegevoegd dat alles functioneert. En dat geef je ook toe in je laatste mail: 'het draait, het speelt muziek". Je hebt me niet gevraagd of hij kraakte. Ik heb dat ook niet uit mezelf verteld omdat hij alleen kraakte bij opgenomen cd's. En je had al zelf kunnen vaststellen dat hij slecht reageerde op de zelf opgenomen cd.
U hebt me gevraagd of er geluid uitkwam, daar heb ik bevestigend op geantwoord. Ik weet ook dat als we wel hadden kunnen testen dat het normaal zou geklonken hebben. De eerste 45 minuten ongeveer gaf hij nooit problemen. Met een goede cd helemaal geen problemen. Ik heb gezegd in een mail dat alles werkt, maar het woord perfect heb ik niet gebruikt."
Mondeling heeft hij gegarandeerd dat hij perfect werkte, had altijd gewerkt!!
En ik bespaar jullie de rest