Ik heb ook een probleempje hier. Alleen in de surround en multi-channel stereo modes overigens. In stereo is het OK. Laat met het even beschrijven, misschien heeft iemand van jullie gewoon de oplossing.
In multikanaals mode staat mijn voorversterker op alle speakers large, en subwoofer op yes. De sub is zowel LFE als high (dus direct van de eindtrappen) aangesloten (het is een REL). Als ik voor stereo (waar de sub alleen een signaal van de high input krijgt) de sub goed instel, heb ik voor multi echt teveel bas. Dat komt omdat de voorversterker via de LFE ook een bassignaal doorgeeft. Ondanks dat alle speakers op large staan. Dat wil ik niet, de LFE wil ik alleen gebruiken voor LFE effecten, dus bij films enzo.
Ik heb zowel de setting "mix" als "both" geprobeerd. Logical zegt dat "mix" het beste zou moeten zijn, maar daar is het juist het ergst. In "both" kan ik, door de sub op de juiste fase te zetten, het effect een beetje temmen. Maar eigenlijk wil ik gewoon niet dat de voorversterker een bassignaal via de LFE stuurt. Hoe kan ik dat uitzetten??