L.S.,
Antwoord aan allen!
Bedankt voor de antwoorden, voor zover !!
Eerst over, de oude Marantzboxen! De conussen, zijn verder onbeschadigd.
Er is verder niets gescheurd, of wat dan ook !
De Marantz-Dealer zegt alleen dat de conussen, "minder veerkracht" zouden hebben gekregen...!
Ik zeg alleen, ik kan dan niet verklaren, dat wanneer ik de oude Marantz 1072 daartussen zet,
dat ik dan wèl, weer meer laag kan genereren...??
Dan moet er toch, een verschil zijn tussen de oude generatie, Marantz versterkers en de huidige van deze tijd?
Waar het dan ook in zit is mij een raadsel, de boxen zijn nota bene ook van Marantz...
Nogmaals, die zijn verder onbeschadigd....
Vraag; kan het misschien zijn, dat de boxen van de jaren zeventig "een lagere gevoeligheid hebben, t.o.v. de huidige generatie speakerboxen??"
Ik baal alleen als een stekker dat ik mij in feite, een geïntegreerd systeem heb laten "aansmeren"...
Ik heb er bovendien stik geen erg in gehad, dat de enige pre-out bedoeld is voor een extra sub-woofer, i.p.v. een pre-out voor de aansluiting, naar een losse eindversterker...(met daartussen, een voor-versterker.)
Ik wilde eigenlijk, alles APART !!
Verder heeft men mij ook aangeraden, de oude Marantz 1072 niet te laten repareren, (vervuilde pot-meters)
omdat dit te oude technologie zou zijn, en niet tot het high-end segment behoorde...??
Verder begrijp ik, dat een eindversterker aansluiten dus wel kan, maar dat deze volume- onafhankelijk is,
en dus geregeld moet worden, op de Marantz 7025 !!
Vraag:Als het over die pre-out gaat, zijn er misschien losse modules te koop, waarbij zo'n aansluiting dan wel plaats kan vinden ?(Externe pre-out creëren?)