Meet & Greet

Gestart door Rob46, januari 04, 2013, 12:49:27

Vorige topic - Volgende topic

Rob46

Zo, de Kerstspulledingetjes inclusief de Kerstboom zijn bij ons opgeruimd. Ondanks dat bij het schrijven van dit berichtje de buitentemperatuurmeter op 10 graden boven nul staat, dus denk ik dat het niet een 'echte winterontmoeting' gaat worden, laat dit niet onverlet om een Meet & Greet te organiseren  notworthy
Ik denk de eerst 'gemelde' in 2013  pompom

Gewoon kennismaken, lekker klessebessen over onze hobby, uiteraard muziek luisteren en verder alles wat hiermee samenhangt..... :yes:

Ik wil een Meet & Greet organiseren, kleinschalig, maar dit is meestal het geval in de gemiddelde huiskamer of luisterruimte.

Zaterdag 19 januari kan ik nog 2 forumleden ontvangen. Ik heb Chris inmiddels op de gastenlijst staan. Ik wil om 16.00 uur starten. En wanneer we stoppen? Waarschijnlijk als de elco's (ja, ik heb weer wat geleerd!?) van de versterker aan vervanging toe zijn
:schater:  :schater::schater:

De set waarnaar geluisterd wordt:
(Zie merk en type in mijn handtekening)

Rob46

En.....(beetje veel foto's).......

Cornelis1921

Citaat van: Rob46 op januari 04, 2013, 12:49:27
Zo, de Kerstspulledingetjes inclusief de Kerstboom zijn bij ons opgeruimd. Ondanks dat bij het schrijven van dit berichtje de buitentemperatuurmeter op 10 graden boven nul staat, dus het denk ik niet een 'echte winterontmoeting' gaat worden, laat dit niet onverlet om een Meet & Greet te organiseren  notworthy

Gewoon kennismaken, lekker klessebessen over onze hobby, uiteraard muziek luisteren en verder alles wat hiermee samenhangt..... :yes:

Ik wil een Meet & Greet organiseren, kleinschalig, maar dit is meestal het geval in de gemiddelde huiskamer of luisterruimte.

Zaterdag 18 januari kan ik nog 2 forumleden ontvangen. Ik heb Chris inmiddels op de gastenlijst staan. Ik wil om 16.00 uur starten. En wanneer we stoppen? Waarschijnlijk als de elco's (ja, ik heb weer wat geleerd!?) van de versterker aan vervanging toe zijn
:schater:  :schater::schater:

De set waarnaar geluisterd wordt:
In welke regio woon jij Rob?
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Rob46

Citaat van: Cornelis1921 op januari 04, 2013, 12:54:23
In welke regio woon jij Rob?

Cor, de Keistad  :schater: Amersfoort.

cz79

Ik ben er zeker bij, Rob.

Gezellig  hello hello hello

Cornelis1921

Citaat van: Rob46 op januari 04, 2013, 12:57:56
Cor, de Keistad  :schater: Amersfoort.
Rob, count me in too. byebye

P.S. En een "kei"-goede handtekening Rob, mooi in verhouding en balans. Mooie beeldverslag! Ik zal wat SACDs meenemen, als Chris dat nu ook doet samen met zijn Liadov CD met 'Babi Jar' erop. :-D Zoek ik ook nog wat spectaculairs op. Orgel? Chris, iets voor jou, net zoals bij Joep...
Ok, ideeën genoeg. Rob, waar hou jij van, misschien kunnen Chris en ik jou kennis laten maken met voor jou nieuwe muziek.
bybye, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Rob46

Citaat van: Cornelis1921 op januari 04, 2013, 13:00:06

P.S. En een "kei"-goede handtekening Rob, mooi in verhouding en balans. Mooie beeldverslag! Ik zal wat SACDs meenemen, als Chris dat nu ook doet samen met zijn Liadov CD met 'Babi Jar' erop. :-D Zoek ik ook nog wat spectaculairs op. Orgel? Chris, iets voor jou, net zoals bij Joep...
Ok, ideeën genoeg. Rob, waar hou jij van, misschien kunnen Chris en ik jou kennis laten maken met voor jou nieuwe muziek.
bybye, Cor.

Eigenlijk Cor, ben ik qua muziekvoorkeur best wel breed georienteerd. Van klassiek tot en met jazz, gothic, keltisch, en pop in de breedste zin van het woord. Jan Smit zal een beste vent zijn, maar zijn muziek is allergisch voor mijn set......en voor mij  violent1

Mijn set Cor bestaat niet uit allemaal nieuwe componenten. Even kort: ik ben eigenlijk nog niet zo lang geleden, na een sebattical van een jaartje, weer opnieuw begonnen. Het liet mij niet los...... :schater: Ik wilde met een minimaal budget een zo goed klinkende, voor mij althans  :yes: klinkende set weer samenstellen....

Cornelis1921

Ik beloof: ik zal niet meer dan 5 (SA)CDs meenemen, die allen nieuw voor jou zijn. Rob, tot dan!

cz79

Citaat van: Cornelis1921 op januari 04, 2013, 13:00:06

bybye, Cor.

Ik neem de Bach Toccata en Fuga wel meet van Ton Koopman :-D

JohnWx

Chris is gast spreker soort Wifred Genee word al niet meer meegeteld bij M + G  :-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Janver

Vrijdag 18 Januari of zaterdag 19 Januari?

Ik kan overigens niet!
Hier kan uw reclame staan!

Rob46

Scherp! Zaterdag 19 januari!   :yes: redface

cz79

Prima dan wordt het zaterdag.

@JohnWX: Rob kent me al een beetje, we hebben alkaar al een aantal keren ontmoet :-D

Cornelis1921

Cornelis1921

Rob: PM! :no:
Rob, Hans en Chris, jullie i.i.g. veel plezier. Het onderbegrotingsspook heeft weer eens in huize Cornelis1921 toegeslagen...  :-( violent1
byebye, Cor.