Banaanpluggen passen niet in Marantz PM-7003

Gestart door Nilus, januari 03, 2013, 20:06:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nilus

Heeft er iemand van jullie toevallig een PM-7003 staan en maakt gebruik van banaanpluggen.
Ik krijg ze er met geen mogelijkheid in. Op talloze forums staan er berichten over dat er een kapje of hulsje eerst weggehaald moet worden. Het enige wat ik zie is dat mijn plug er maar half ingaat en deze halverwege gewoon dicht zit. Heb al zitten frunniken met een paperclip en schroevendraaier maar het ziet er niet naar uit dat ik iets kan verwijderen. Wie kan me helpen?

pietjepc

Bij mij gaan de banaanpluggen ook niet helemaal tot het eind in... Krijg je er wel muziek uit?
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

Nilus

Ik krijg er wel gewoon geluid uit maar het zit me gewoon niet lekker dat ze er niet volledig in gaan zoals het hoort.

Rob46

Hmmm inderdaad vreemd. Ik heb een PM 7004 met volgens mij dezelfde luidsprekerklemmen. Ik kan hier probleemloos luidsprekerpluggen in schuiven........

Belletje naar servicecenter kan wellicht geen kwaad.....  :yes:

lo

Misschien even een "close-up" foto hier plaatsen zodat we de situatie kunnen zien.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: lo op januari 04, 2013, 12:58:11
Misschien even een "close-up" foto hier plaatsen zodat we de situatie kunnen zien.

Lengte zegt niet alles LO :-P
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Het gaat om wat je ermee doet....of was het nou de dikte?  :-D

Rob46

Volgens mij is het een combinatie van..... :schater: :schater: violent1 :kwijl:  redface

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Rob46

Sorry Lo, ik liet mij even gaan.....on topic maar weer......  notworthy

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

ja dan is het gewoon doorduwen tot je auw hoort
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79


JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79