lade tandwiel Marantz CD 52mk2

Gestart door hagra, januari 02, 2013, 19:55:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hagra

Iedereen op dit forum een goed 2013.

Wie kan mij helpen aan een lade tandwieltje voor mijn CD52mk2?
Als ik deze topic niet op de goede plek plaats dan hoor ik het wel.


Vriendelijke groet,

Harry de graaf




Maurice

Even met Audioservice te Elst bellen, die maken zelf lade wieltjes.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

hagra

Heb gemaild, kost inclusief verzendkosten 60 euri, beetje veel voor een stukje plastic. Is de cd-speler dat nog wel waard.

Gr. Harry

JohnWx

Citaat van: hagra op januari 03, 2013, 10:30:24
Heb gemaild, kost inclusief verzendkosten 60 euri, beetje veel voor een stukje plastic. Is de cd-speler dat nog wel waard.

Gr. Harry

Ik vind van wel voor 60 euro heb je weer een prachtige cd speler die er weer jaren tegen kan

Zijn op een Ebay te vinden ok koop er een met zo een loopwerk die stuk is
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SB_Marantz

Citaat van: hagra op januari 03, 2013, 10:30:24
Heb gemaild, kost inclusief verzendkosten 60 euri, beetje veel voor een stukje plastic. Is de cd-speler dat nog wel waard.

Gr. Harry


Zoek op Ebay.de
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Maus

Soms komt ie op marktplaats voorbij, voor 12nogwat. Neem aan dat dit dat beroemde beruchte Philips loopwerk is?

Maurice

€60 is inderdaad een hoop geld, dat zou ik er ook niet voor over hebben  :no:
Moet voor mijn cd72SE eigenlijk ook een nieuw tandwiel hebben...
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maus


Het gaat om dat grote witte wiel met snaar erom. En als je op google indrukt: 'Philips cdm wheel' krijg je al een hoop resultaten.

Bijvoorbeeld:
http://www.amazon.com/Turntable-Player-Drawer-Philips-Marantz/dp/B0091NEV52

:D

Maus

Mocht verzending duur zijn en goedkoper als we er meer kopen, wil ik wel meedoen. Heb een Rotel met 'tzelfde euvel.

Cornelis1921

 stupid ...en een audiohobby mag wel iets meer kosten dan een kopje koffie bij de HEMA... ;-)
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

RP

Citaat van: Cornelis1921 op januari 04, 2013, 07:27:27
stupid ...en een audiohobby mag wel iets meer kosten dan een kopje koffie bij de HEMA... ;-)

Zelfs als je er gratis rookworst bij krijgt Cornelis?  clown1
marantz pm80, marantz cd6004, monitor audio Bronze 6 Yamaha ct800 jke mgk 226 vandamme blueseries

Cornelis1921

#11
Citaat van: RP op januari 04, 2013, 09:58:12
Zelfs als je er gratis rookworst bij krijgt Cornelis?  clown1
Ja, zelfs dan en dan helemaal RP.
En noem mij maar gerust Cor; Cornelis klinkt zo deftig en formeel. Mijn wieg stond in de (huur)woning van eenvoudige visknecht en een latere poetsvrouw, toch ben ik matereel nooit iets tekort gekomen en voor de rest moet je voor jezelf zorgen. Wie dat niet goed genoeg kan zien zal ook niet de zon in het water zien schijnen. ...Of toch wel zoals ik maar al te regelmatig. :-D :-) byebye, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Citaat van: Cornelis1921 op januari 04, 2013, 07:27:27
stupid ...en een audiohobby mag wel iets meer kosten dan een kopje koffie bij de HEMA... ;-)

notworthy :schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.