Marantz Slimline reciever op Canton GLE set ?

Gestart door PaRaN0iD, december 07, 2012, 01:55:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

PaRaN0iD

Citaat van: Maus op december 13, 2012, 00:55:43
Da's het vermogen wat ze uit het stopcontact trekken toch? Zegt niets over wat ze uiteindelijk leveren.
Een vrachtwagen heeft meer PK's dan een Ferrari maar toch is die laatste sneller ;)

Dat is best wel een zinloze vergelijking want je hebt dan te maken met versnellings bak verhoudingen die anders zijn. Maar je kan misschien begrijpen dat het display of iets dergelijks niet zorgt dat het apparaat meer vermogen dient te hebben..

Marvin

Wat wil je nou horen dan? Dat het maximaal opgenomen vermogen van die Onkyo een veel betere weergave betekend?

Ok, die 80watt extra ga je horen, doen....! ;)


--Verstuurd zonder netwerk--

PaRaN0iD

Ik hoef niks te horen ? Ik gaf alleen aan, omdat we/ik het vermogen aan het vergelijken was van die 2 receivers,
dat die onkyo totaal meer vermogen levert dus waarschijnlijk dan ook meer uit stuurt ?

Of je het gaat horen is weer een ander verhaal maar als die het beter onder controle kan houden is het toch beter ?

Exxar

Ik zou ze proberen te vergelijken met jouw eigenlijk luidsprekers, da's de enige manier om zeker te zijn of die receivers voldoende vermogen kunnen leveren om die zuilen deftig aan te drijven.

En ik denk dat vooral de stabiliteit bij een 4ohm luidspreker het belangrijkste zal zijn.

PaRaN0iD

Ben ik met je eens. Ik had van de week ook een mailtje naar twee winkels gestuurd of hun de mogelijkheid hebben dat ik een Marantz kan testen. Eentje viel al af en wacht nog op reply van de andere.