Kabels voor streaming

Gestart door kdt, november 14, 2012, 12:44:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Xplod

Wat een topic seg ... ik lach me hier rot gewoon  clown1
Netwerkkabels invloed hebben op het geluid bij streaming ... komaan seg. Wie gelooft die onzin nou  violent1

Marantz SR5004 :: PM7004 :: CD6003 :: NA7004 :: UD5007
Klipsch RF-7 :: RC35 :: RB-15 :: RW-12D (sub)
RF-7 on SoundCare Superspikes
Vintage TT Marantz Model 6350 :: Ortofon 2M Red ::
Vintage DCC Marantz DD-82
W&M Audio LS-03 LS cable

xander32

Citaat van: Xplod op december 22, 2012, 01:15:30
Wat een topic seg ... ik lach me hier rot gewoon  clown1
Netwerkkabels invloed hebben op het geluid bij streaming ... komaan seg. Wie gelooft die onzin nou  violent1
... heb deze nooit vergeleken, kan er daarom geen uitspraak over doen ...

Is "seg" het nieuwe "zeg" ¿

Audiotic

OK andere vraag dan: een netwerk isolator (zoals standaard wordt gebruikt in ziekenhuizen), wat zou dat toevoegen? Of - niet weghalen?
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

Maurice

Citaat van: Audiotic op december 22, 2012, 17:04:57
OK andere vraag dan: een netwerk isolator (zoals standaard wordt gebruikt in ziekenhuizen), wat zou dat toevoegen? Of - niet weghalen?
http://en.wikipedia.org/wiki/Network_isolator
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Audiotic

Dank je. Ja dat had ik er van begrepen. Vraag is nu, heeft iemand er ervaring mee? Doet het iets in een (streaming) audio installatie? Een volledige ontkoppeling van het "vuile" netwerk (die lange kabels  moeten wel eea opvangen, en de server /PC waar ze aan vast zitten is ook niet echt "schoon") zou toch verbetering moeten leveren?
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

renes59

Als het iets doet of opvangt zou ik me ook zorgen maken als ik een email verstuur of tekst aan het verwerken ben. Misschien verandert de tekst onderweg wel.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Marvin

Zolang je je hartmonitor niet hebt aangesloten zou ik me er niet mee bezig houden.


--Verstuurd zonder netwerk--

Audiotic

Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek