marantz Pm450 reparatie/revisie.

Gestart door HAL9000, november 01, 2012, 16:12:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HAL9000

CiteerHF oscillatie is zeer schadelijk, vooral voor de tweeters....fffft   en weg zijn ze.

Ja  zo gaat het  echt!!   :angel:
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

100%Marantz

Citaat van: John Wx op november 09, 2012, 10:20:44
En je opmerking slaat natuurlijk nergens op over die wattage waar zeg ik dat 35w hetzelfde is als 50w, je mag in NL op de snelweg 120km per uur rijden dat kan een Panda maar ook een BMW ze rijden allebei 120km


Dat is het juist, ben veel liever in de BMW aan 120 km/U dan in de panda. En het verschil zal steeds maar groter worden als ik harder rij.

En deze discussies slaan nergens op. Net zoals de soort kabels die je moet gebruiken om zogezegd een enorm verschil in kwaliteit te horen.
marantz, what else?

JohnWx

Citaat van: 100%Marantz op november 14, 2012, 22:00:45
Dat is het juist, ben veel liever in de BMW aan 120 km/U dan in de panda. En het verschil zal steeds maar groter worden als ik harder rij.

En deze discussies slaan nergens op. Net zoals de soort kabels die je moet gebruiken om zogezegd een enorm verschil in kwaliteit te horen.


niet een antwoord op mijn vraag maar ach en wie heeft het over harder gaan ? als 120 de grens is 


even een 2x bijlage voor "eventueel" harder gaan wat je nooit zal gaan doen met een versterker


en waarom slaan deze discussie nergens op want ? en wat hebben kabels er nu mee te maken  frusty
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

100%Marantz

120 is een theoretische grens, maar ik ga het hierbij laten. Brengt niets op en intereert niemand dit soort discussies
marantz, what else?

JohnWx

Citaat van: 100%Marantz op november 14, 2012, 22:18:40
120 is een theoretische grens, maar ik ga het hierbij laten. Brengt niets op en intereert niemand dit soort discussies


zegt genoeg  clown1
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cornelis1921

#35
Als het om audiofielen en audio gaat heeft iedereen gelijk: vele wegen leiden naar de ideale sound (dus equipment). Hoe nuchterder de spreker hoe kleiner de kans dat er op een audioforum naar hem geluisterd wordt, laat staan dat ie begrepen of geloofd wordt. John, SB, HAL, Paul etc.: 'profeten' in op eigen forum worden zelden geloofd... :-D
(Sorry Jon voor deze topicvervuiling.)
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

100%Marantz

Citaat van: Cornelis1921 op november 15, 2012, 03:22:48
Als het om audiofielen en audio gaat heeft iedereen gelijk: vele wegen leiden naar de ideale sound (dus equipment). Hoe nuchterder de spreker hoe kleiner de kans dat er op een audioforum naar hem geluisterd wordt, laat staan dat ie begrepen of geloofd wordt. John, SB, HAL, Paul etc.: 'profeten' in op eigen forum worden zelden geloofd... :-D
(Sorry Jon voor deze topicvervuiling.)

Hiermee ga ik akkoord  :wink:
marantz, what else?