Pfffffffff typisch Engels, of niet?

Gestart door Rob46, oktober 19, 2012, 10:45:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: marvin op oktober 21, 2012, 17:57:02
Dan nog, als je opstaat om dat ding te verzetten en vervolgens weer gaat zitten geef ik je op een briefje dat je nooit precies hetzelfde zit als daarvoor.
Gebed zonder eind....  :-D

tis was de tegel van de dag  :lol:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Maus

Citaat van: marvin op oktober 21, 2012, 17:57:02
Dan nog, als je opstaat om dat ding te verzetten en vervolgens weer gaat zitten geef ik je op een briefje dat je nooit precies hetzelfde zit als daarvoor.
Gebed zonder eind....  :-D

En toch kan het verschrikkelijk veel verschil maken, zeker als je redelijk dicht op de speakers zit. Hier staan ze ook dicht bij elkaar, en nog geen 2 meter van me af. Wel of niet indraaien is een heel verschil.

Marvin

Ik ontken het effect van indraaien e.d. ook niet, ik hekel enkel de handeling.
Ik heb ook meerdere paren sloffen versleten met dit specifieke geval van 'Krijg het heen en weer'.


--Verstuurd zonder netwerk--

JohnWx

#18
Citaat van: Maus op oktober 21, 2012, 18:54:06
En toch kan het verschrikkelijk veel verschil maken, zeker als je redelijk dicht op de speakers zit. Hier staan ze ook dicht bij elkaar, en nog geen 2 meter van me af. Wel of niet indraaien is een heel verschil.

ja maar vaak had ik twijfel van hoe is het origineel, was het brede stage of niet of stond de piano echt helemaal links en de stem wat uit het midden en de trompetter helemaal rechts

maar was in de tijd dat ik kon meenemen wat ik wilde naar huis van 10k tot 30k voor een set en toch was er veel onrust vooral in mij zelf en sinds ik alles wat ben gaan relativeren is dat er niet meer en koop ik een set van 500 euro 2de hands compleet incl. bekabeling die in elke ruimte van welke beurs gewoon als SPITZEN KLASSE bestempeld word  :lol:



ik doe ze altijd recht stem uit het midden geen open plekken van het geluid en ietsjes indraaien
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Maus

Ik wissel soms, net wat ik wil. Als je ze (hier in deze ruimte) aardig indraait krijg je een enorme hotspot, en een enorme diepte in het geluid. Met minder indraaien word dat minder maar dan merk je er niet zoveel van als je niet precies in het midden zit.

Soms helpt het ook om de speakers net voor je te laten 'kruisen'

Marantz 81

Op een gegeven moment krijg je er wel het heen en weer van ja  :schater:

Maus

Blijft leuk ;D

Ik heb soms wel last, zoals nu na het opnieuw neerzetten van de speakers, dat het geluid 1 kant op trekt.