Op zoek naar een setje mooie jumpers

Gestart door erikd, september 16, 2012, 19:32:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

erikd

Hoi,
Wie heeft er nog een paar mooie jumpers liggen dan wel een hoogwaardig stukje speakerkabel dat ik voor het doorverbinden kan gebruiken? Heb dezelfde kabel gebruikt die ik thans als ls kabel gebruik TPD ascent. Dit bleek geen succes. Liefst geen zilver. Hoor graag. Groet, Erik
Usher MD2 DMD
Marantz pm 11s2
Marantz na 7004
Marantz sa 8003
Audioquest jaguar en king cobra interlinks
Twisted Pair Design Ascent

thepioneer

Ik heb nog een setje silent wire liggen. Een zijde banaan en andere zijde vork. Absolute nieuwstaat
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

erikd

Usher MD2 DMD
Marantz pm 11s2
Marantz na 7004
Marantz sa 8003
Audioquest jaguar en king cobra interlinks
Twisted Pair Design Ascent

JohnWx

Dus gewoon doorverbinden met je huidige kabel is geen succes ? die snap ik niet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

erikd

Met verbindingen af fabriek minder schel dan zonder. Gezien de hoeveelheid losse kabeltjes in de kabel ook erg lastig op een goede manier vast te maken.
Usher MD2 DMD
Marantz pm 11s2
Marantz na 7004
Marantz sa 8003
Audioquest jaguar en king cobra interlinks
Twisted Pair Design Ascent

JohnWx

Citaat van: erikd op september 17, 2012, 08:25:06
Met verbindingen af fabriek minder schel dan zonder. Gezien de hoeveelheid losse kabeltjes in de kabel ook erg lastig op een goede manier vast te maken.

dus dat kleine stukje verbinding hoor jij verschil in "schelheid" er zijn veel connectoren om het goed vast te maken aan de speaker
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

tis wel een kabel waar mee je iemand wel een fikse klap mee kan geven tis geen 2.5mm
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

erikd

Usher MD2 DMD
Marantz pm 11s2
Marantz na 7004
Marantz sa 8003
Audioquest jaguar en king cobra interlinks
Twisted Pair Design Ascent

Paul

Citaat van: John Wx op september 17, 2012, 10:22:38
tis wel een kabel waar mee je iemand wel een fikse klap mee kan geven tis geen 2.5mm
Dit is ook een mooie jumper John maar gaat ook niet werken.   :-D

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

JohnWx

Citaat van: Paul op september 17, 2012, 11:01:41
Dit is ook een mooie jumper John maar gaat ook niet werken.   :-D



Nee word zo een rommel in de kamer
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: erikd op september 17, 2012, 10:37:56
Ja, ik wel. Jij niet hé

moet ik daar blij mee zijn of jij  :wink:


Je kan ook even contact opnemen met STS Digital die hebben puur siltech zilver liggen stukken en die draai in een krul met spades aan beide kanten


en op Ebay staat veel maar of het wat voor jouw is ?

http://stores.ebay.nl/MSG-CUSTOM-AUDIO/JUMPER-CABLES-LEADS-/_i.html?_fsub=3214986016&_sid=96615366&_trksid=p4634.c0.m322

en kost niet heel veel
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

of een plaatje koper laten maken, bij mij zat het er vanaf de fabriek al op



wat zat er vanaf de fabriek op ? ook zoiets ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

erikd

Usher MD2 DMD
Marantz pm 11s2
Marantz na 7004
Marantz sa 8003
Audioquest jaguar en king cobra interlinks
Twisted Pair Design Ascent

JohnWx

Citaat van: erikd op september 17, 2012, 14:44:55
Bedankt voor het meedenken

Wat heb je nu dan achter op ? kan googlen wat ik wil zie alleen maar mooie voorkanten van die speakers wil ook de kont zien heb je een foto
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.