Toch maar Universeel?

Gestart door Zoldar, april 29, 2012, 12:26:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

had je die oppo nou al ? begrijp dat niet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Je hebt toch die wolfs in schaaps kleren die QS 900 van Sony
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Zoldar

de verkoper van de oppo bedacht zich na okoord op prijs (wil er toch meer voor hebben). prima. dan laat ik em staan.

Ik heb een aantal DVD-Audio van porcupine tree die echt super vind maar nu niet kan afspelen. Dus dan kan de sony eruit of naar boven.

hoef ij jou toch niet uit te leggen. Ik doe er nog langer dan een week mee  :mrgreen:
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Zoldar

Iemand ervaringen met deze spelers?
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

TurboMarco

#19
Citaat van: Zoldar op mei 29, 2012, 10:17:14

Ik heb een aantal DVD-Audio van porcupine tree die echt super vind maar nu niet kan afspelen. Dus dan kan de sony eruit of naar boven.


Wil je mijn DVD-A speler eens lenen om het werk van Porcupine Tree op dat formaat te horen ?
Indien ja stuur maar een PM .

edit: typfout
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Citaat van: Zoldar op mei 29, 2012, 10:17:14
de verkoper van de oppo bedacht zich na okoord op prijs (wil er toch meer voor hebben). prima. dan laat ik em staan.

Ik heb een aantal DVD-Audio van porcupine tree die echt super vind maar nu niet kan afspelen. Dus dan kan de sony eruit of naar boven.

hoef ij jou toch niet uit te leggen. Ik doe er nog langer dan een week mee  :mrgreen:

de waarheid is weer hard voor mij   thx
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Deze werden vroeguuhhhh zeer goed geprezen om hun "klank"

De Technics DVD A10


http://audio-database.com/TechnicsPanasonic/player/dvd-a10-e.html


die koop je voor weinig
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

TurboMarco

Citaat van: John Wx op mei 29, 2012, 10:43:18
Deze werden vroeguuhhhh zeer goed geprezen om hun "klank"

De Technics DVD A10


http://audio-database.com/TechnicsPanasonic/player/dvd-a10-e.html


die koop je voor weinig
Deze heb ik :

Uit dezelfde stal als de A10 .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Citaat van: Marco op mei 29, 2012, 10:46:19
Deze heb ik :

Uit dezelfde stal als de A10 .

staat op 20 euro op MP nu


http://link.marktplaats.nl/545764989


zeer onderschat
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

TurboMarco

Diegene die hem voor dat geld kan meenemen is een mazzelaar  :yes:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)