TANDBERG

Gestart door NICOR, april 23, 2012, 23:14:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NICOR

Is er iemand die ervaring heeft met deze bandopnemers?BV REVOX?

Maurice

Nieuwe topics worden gepubliceerd op twitter, en via twitter heeft Hanze Hifi een antwoord gegeven:
CiteerJaap Pees
Dit is denk ik een medewerker van Hanze Hifi zelf.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

NICOR

Oke merci heb al zitten googlen,weet al iets meer maar zulke banden zijn nu al niet gemakkelijk te vinden en dan naar herstelling toe nog veel erger

Maurice

Anders HAL9000 even vragen, die heb ik volgens mij ook wel eens aan deze dinosaurussen zien werken ;)
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

NICOR

Zal ik direct doen  notworthy

HAL9000

Ja  heb nu  weer een  aantal  revoxen  staan.  2xB750MKII en 1xB760, 3 weken geleden nog  een  B77 26cm  spoelen  recorder  gehad.

Wat wil je  ervan weten Nico?

Tandberg heb ik ook gehad,  maar voornamelijk recorders.  Geen versterkers/receivers. 
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

NICOR

vooral als je spoelen kan krijgen en hoeveel zulk toextel kost,kweet een revox staan voor 200 euro

HAL9000

Ja  en nee,  veel mensen houden revox  hoog,  ik niet meeste  van  het  apparatuur  dient  serieus  te  worden  geserviced.  Beste  tapdeck  in mijn opinie  is  de  A77  en daarna  de  PR99.  B77 is  ook leuk maar  heeft  veel verschillende  versies  en veel uiteenlopende  defecten.

Tandberg  recorders  zijn  10xd en 20xd  en  wat kleinere  modelletjes.  Veel mensen hebben  altijd  klachten met de  werken van de  10xd  voornamelijk,  Ik heb zelf  beide  gehad.   Zijn leuke  decks maar  erg ouderwets  gemaakt.
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

NICOR

Oke bij deze niet intressant dus thanks