Marantz PMD CD 321 advies gevraagd

Gestart door Paul, maart 28, 2012, 18:47:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Paul

Voor eventuele uitbreiding van mijn verzameling kwam ik de Marantz  PMD CD 321 op MP tegen.





Deze wil ik in een apart audiorack gaan gebruiken samen met de SC/SM-7 pre/eindversterker.

Heeft iemand ervaring met dit type, is het een fatsoenlijke speler t.o.v. bv een cd10 en hebben de xlr aansluitingen een meerwaarde t.o.v. cinch ?  (Hoewel ik het laatste betwijfel).

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

JohnWx

Citaat van: Paul op maart 28, 2012, 18:47:26
Voor eventuele uitbreiding van mijn verzameling kwam ik de Marantz  PMD CD 321 op MP tegen.





Deze wil ik in een apart audiorack gaan gebruiken samen met de SC/SM-7 pre/eindversterker.

Heeft iemand ervaring met dit type, is het een fatsoenlijke speler t.o.v. bv een cd10 en hebben de xlr aansluitingen een meerwaarde t.o.v. cinch ?  (Hoewel ik het laatste betwijfel).

tis een CD53 met uitbreidingen wel een stoer ding, denk dat hier de XLR meer het idee was voor hele lange kabels voor achter in de danszaal te komen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Zweef

Leuk semi profi ding.

Maar no match voor de CD10.
Nu: Marantz PM-7200B, CD-72MKII, CD-72mkII SE, SA-7001, ST-50L
Ooit: CD-42 MkII, PM-80MkII, SC/SM-80 en nog wat ander spul

Paul

Ok thks laten staan dus, alleen leuk voor de looks.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

JohnWx

Weet niet wat die kost ?

Maar een CD53 kan ook prima zijn werk doen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.