Help!! analyse error!!

Gestart door Ernieball, maart 30, 2008, 18:48:12

Vorige topic - Volgende topic

Ernieball

Hallo hallo,

sinds een tijdje in het bezit van een mooie marantz 7001, al een aantal weken muziek op frontspeakers mee geluisterd. Heb dit weekend even de tijd er voor genomen om alles goed in te regelen. Gisteren laatste speakers binnen gekregen voor achter en alles aangesloten op 5.1. vandaag de audyssey test willen doen, maar ik krijg de hele tijd een error in mijn front speakers.. hij zegt bij beide "non err" en dan staat vervolgens alle speakers op non.
Als ik ze vervolgens handmatig aan zet, krijg ik wel  "de ruis" te horen.
Heb al even gekeken op het forum.. de plaatjes gezien van het juiste aansluiten.. en dat klopt (anders had ik ook geen ruis of muziek gehad).
maar ik kan dus de automatische setup niet doorlopen... heeft iemand dit eerder meegemaakt?
ik kan het namelijk niet vinden!!!.. snik...snik

groeten
Martijn

Stadium III

In de handleiding staan foutcode's

Staat de bekende fout daarin

Verder gebruik ik de automatische setup nooit regel altijd zelf af met een db meter
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Ernieball

tsja, de foutcodes staan er wel in, maar ze staan niet echt heel lekker uitgeschreven.. als oplossing de richting of de polariteit, maar dat is dan weer een andere error.
alles is aangesloten zoals het hoort...hhmm. dan nog maar een keer de kabels bij langs.
Ik weet niet waar het aan ligt. heel raar.
Helaas ben ik niet in het bezit van een db meter, maar weet ook niet hoe ik mee om moet gaan dat scheelt  :-D :-D

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Ernieball

hmmm. Niemand dit eerder meegemaakt of gezien??
ai ai, dan wordt het nog wel lastig.

Paul

Ben benieuwd nu bijna 4 jaar later, niks meer van de ts vernomen !    :x :roll:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site