Waarde

Gestart door misterX, januari 29, 2012, 11:29:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

misterX

Goedemorgen kenners,

Ik heb nog de volgende set van Marantz. Zit hier nog enig waarde aan (liefhebbers) of is het wel heel erg old skool.

-- CD-62
-- ST-50L tuner
-- SX - 72 Scratch Noise Supperssion

-- PM 80 versterker blijf ik mogelijk zelf gebruiken

pameijer

Heb je die niet net 2 weken geleden gekregen? Doet toch denken aan een gegeven paard  :evil:

Nee hoor, maar ik zou zeggen: maak eerst even je vorige gestarte draadje af, dan kun je daar verder met bovenstaande vraag. Is ook wel zo netjes richting JohnWx die je daar heeft proberen te helpen. En probeer een topic in het juiste subforum te starten, voor vragen als deze is er al een topic. Dusssss: even iets meer inzet tonen!
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

misterX

Set heb inderdaad sinds 2 weken. Maar met 3 weken komt er een Denon DRA 1000 met Kef IQ7. De Marantz pm 80 zou ik op me werkkamer kunnen zetten, of alles gaat weg.

JohnWx

Citaat van: misterX op januari 29, 2012, 15:36:56
Set heb inderdaad sinds 2 weken. Maar met 3 weken komt er een Denon DRA 1000 met Kef IQ7. De Marantz pm 80 zou ik op me werkkamer kunnen zetten, of alles gaat weg.

zou de dra 1000 omruilen naar de werkkamer
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

misterX

John,

Ik heb vanmiddag de Marantz laten testen. Hij is iets vochtig geweest. Maar speelde perfect. Hij moet alleen schoon gemaakt en afgesteld worden was de eindconclusie.

Toen zag ik een net ingeruilde B&W W603 S3 speaker staan. Aangesloten op de Marantz en werkelijk een geluid. Deze kon ik dus niet laten staan.

Vrijdag is de Marantz klaar en ben ik benieuwd hoe beide sets klinken.

JohnWx

leuk dat je een mooie set krijg

wel graag foto's zijn we nogal fetish mee
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

misterX

oke even guduld nog. Zal de foto`s plaatsen. Kan zelf al niet wachten tot vrijdag.

dmeerpa

Citaat van: misterX op januari 29, 2012, 15:36:56
Set heb inderdaad sinds 2 weken. Maar met 3 weken komt er een Denon DRA 1000 met Kef IQ7. De Marantz pm 80 zou ik op me werkkamer kunnen zetten, of alles gaat weg.

Heb je die Kef IQ7 al horen spelen op die Denon ? Persoonlijk verwacht ik daar niet veel van. De Kef's komen nogal eens tekort in het laag. De IQ7 en IQ9 zijn misschien wel instaal om een redelijk laag te leveren, maar dan moeten ze ook gevoed worden met voldoende vermogen. En de Denon is maar 65Watt, dus daar vrees ik voor. De Marantz PM80 zou misschien beter zijn omdat die 100 Watt is.
De B&W W603 S3 lijken me dan wel een betere oplossing. Al moet er nog altijd een match zijn tussen de verschillende componenten.
Marantz Cinema 40, SACD 30n
Rotel RB-991
X-box Series X (KODI)
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

TE KOOP:
Dune HD Max
Wharfedale Opus 2

misterX

Keuze is gemaakt, Marantz PM 80 met de B&W 603 S3 i.c.m een Logitech Squeezebox Touch.

Foto`s volgen zsm, eerst audio kast aanpassen en draden wegwerken.

Misschien een rare vraag, een afstandsbediening op de Marantz PM 80, is dat mogelijk, ik zie zo geen sensor zitten.....

JohnWx

Citaat van: misterX op februari 04, 2012, 10:10:25
Keuze is gemaakt, Marantz PM 80 met de B&W 603 S3 i.c.m een Logitech Squeezebox Touch.

Foto`s volgen zsm, eerst audio kast aanpassen en draden wegwerken.

Misschien een rare vraag, een afstandsbediening op de Marantz PM 80, is dat mogelijk, ik zie zo geen sensor zitten.....

Nee dat is dan een PM-82
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

i2Paq

Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

misterX

hmm das dan een klein beetje jammer. Wordt volume van de versterker open draaien en via de squeezebox volume regelen.

JohnWx

Citaat van: i2Paq op februari 04, 2012, 14:39:18
Of een PM-78.

andere lijn moet jij weten Mister begin 90's midden 90's  :-P
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

misterX

Bij deze een foto, niet heel scherp.

Marantz PM 80, CD 62, ST 50L, Logitech Squeezebox Touche en B&W 630 S3.