Hallo allemaal,
Allereerst bedankt voor de reacties/info !
Een 8002 zou inderdaad mooi zijn. Zie dat er een op Marktplaats (zwart) staat, minimaal bod Eur 500. Lijkt me erg laag .... Ik wil inderdaad alles van Marantz hebben, daarom de vervanging van de Pana. En inderdaad,
2e hands bluray spelers van Marantz zijn er niet zo veel. Dus de 8002 zou beter zijn voor stereo ipv de 7000 samen met een eindversterker ? HDMI is inderdaad praktisch, vroeg me alleen af of het geluid beter is dan nu met de PANA naar de 7000 analoog (output 7.1).
Mark
Hallo,
Mijn eerste topic. Heb wel jarenlang met veel plezier regelmatic de topics zitten lezen. Het volgende :
Huidige set is SR 7000, SA 7001 KI, DV 8300, Panasonic blu-ray speler, ALR Jordan subwoofer, BNS luidsprekers in 5.1 opstelling. Helaas is mijn budget "geslonken" met de jaren (huis, kinderen ....). Dus ik moet me nu richten op 2e hands apparatuur.
Vraag 1 : heeft HDMI zoveel meerwaarde dat ik de SR 7000 moet inwisselen voor b.v. een 7001, of 8002 ?
Vraag 2 : ik wil de Pana inwisselen tegen een Marantz bluray speler, vraag is natuurlijk met of zonder 7.1 analoog uitgang, gezien de keuze v/d receiver, welke dan ?
Vraag 3 : als ik de SR 7000 handhaaf, en ik wil een betere stereo performance krijgen, welke eindversterker moet ik dan inzetten, gezien ook de SA 7001 KI ?
Alvast bedankt voor de reacties, informatie, etc.
Gegroet, Mark