Werkt het PM systeem nog wel?

Gestart door i2Paq, januari 01, 2012, 20:50:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

i2Paq

Ik heb HAL9000 en ||0|| beiden meerdere PM's gestuurd maar geen reactie gehad.
Ook staan ze nergens in mijn profiel als zijnde verstuurt.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

lo

Bij mij functioneerde alles nog normaal een uurtje of wat geleden.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Stadium III

Het kan zijn dat hun inbox vol is
Maar je kunt ook aanvinken dat je een kopie wilt hebben voor jezelf
En naar mijn weten werkt alles nog
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

lo

Als hun inbox vol is krijg je toch bij het versturen direct de melding dat het bericht niet verstuurd is?
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Stadium III

Durf ik niet te zeggen geen limiet hier
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

bas focal marantz

Citaat van: i2Paq op januari 01, 2012, 20:50:52
Ik heb HAL9000 en ||0|| beiden meerdere PM's gestuurd maar geen reactie gehad.
Ook staan ze nergens in mijn profiel als zijnde verstuurt.
Ik heb afgelopen week gewoon email wisseling met HAL9000 gehad , wanneer heb je Pm verstuurd ?

Maurice

Citaat van: i2Paq op januari 01, 2012, 20:50:52
Ik heb HAL9000 en ||0|| beiden meerdere PM's gestuurd maar geen reactie gehad.
Ook staan ze nergens in mijn profiel als zijnde verstuurt.
Ik heb zojuist wat routine forum onderhoud gedaan, maar kwam geen rare zaken tegen. Ook geen vermeldingen in de foutenrapportages.

Zoals Stadium meldde, je kunt aangeven dat je verzonden pm´s wilt bewaren, zoniet, dan zie je ze ook niet in verzonden items volgens mij.

Maar stuur mij eens een test pm, kijken of deze wel aankomt!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

JohnWx

Schijnt in de regio Rdam nog iemand bezig is met afsteken van vuurwerk net op het nieuws gaf als reden op, goed jaar qua reperaties
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

bas focal marantz

Dat is het nadeel van de huidige comunicatie mogelijkheden , het zijn er zoveel dat op het moment iemand niet te bereiken is dat de paniek toeslaat .

Of i2Paq bent stout geweest naar genoemde personen  :angel:

Maar ik denk ff geduld .

JohnWx

Citaat van: bas focal marantz op januari 01, 2012, 21:41:15
Dat is het nadeel van de huidige comunicatie mogelijkheden , het zijn er zoveel dat op het moment iemand niet te bereiken is dat de paniek toeslaat .

Of i2Paq bent stout geweest naar genoemde personen  :angel:

Maar ik denk ff geduld .

Vroeger hadden we een ding met een draaischijf aan de muur ? en een stuk papier met envelop pen en postzegel



rust heerlijk
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

i2Paq

Het werkt nu weer, zal toch iets verkeerd gezeten hebben.

Een krom bitje misschien  :-D

||0|| heeft iig. gereageerd.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Marvin

Anders mischien een getwiste in stikstof gedipte, met durex rubber beklede internet-kabel gebruiken.
Dan komt het allemaal misschien wat beter over...  :-o

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)