Goede multi-speler

Gestart door MusicMaestro, oktober 13, 2011, 08:05:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

dmeerpa

Citaat van: John Wx op oktober 14, 2011, 18:10:28
Het blijft aanzetten naar de keuken Senseo maken en weer terug en dan hopen dat hij er klaar voor is

Heb liever een traag maar goed ding dan een snelle die tevens voor vliegtuig mee door kan gaan

Wat maakt 5 sec. nou uit als je film gaat kijken op 2 uur film  frusty

Ik heb net de test gedaan. UD7006 stond uit. Op de eject knop gedrukt, en na 13 seconden stond de lade open.
Met CD in de open lade op play gedrukt en de CD was na 12 seconden aan het spelen.
Met CD in de gesloten lade op play gedrukt en de CD was na 5 seconden aan het spelen.

BluRay en DVD moet ik eens bekijken als het vrouwke geen TV kijkt.
Marantz Cinema 40, SACD 30n
Rotel RB-991
X-box Series X (KODI)
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround,
              SVS 4 x Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

Marantz 81

#17
Citaat van: jowa op oktober 14, 2011, 08:10:07
Citaat van: Marantz 81 op oktober 13, 2011, 22:17:55
als men UD5005 moet opstarten kan ik eerst een bakkie koffie gaan zetten en dan is die opgestart  :gaap:

Heb je de internet connectie nodig? Zo niet, advies om deze uit te zetten via set-up, scheelt een hoop tijd qua opstarten van de speler.

Geen idee ik heb het apparaat aangesloten in maart en verder nooit naar gekeken hij doet wat die moet doen en goed beeld/geluid  pompom ,misschien toch maar eens de manual doorlezen dan  :schater:

@still life

Nog nooit aangesloten gehad of update gedaan ,binnenkort eens een keer kijken gezien you tube nu ook mogelijk zo zijn  hello

joep

Citaat van: John Wx op oktober 14, 2011, 18:10:28
Het blijft aanzetten naar de keuken Senseo maken en weer terug en dan hopen dat hij er klaar voor is


Heb liever een traag maar goed ding dan een snelle die tevens voor vliegtuig mee door kan gaan


Wat maakt 5 sec. nou uit als je film gaat kijken op 2 uur film  frusty

Toch wel positief, als we bij John gaan kijken is er altijd koffie!

JohnWx

Citaat van: joep op oktober 14, 2011, 21:31:19
Citaat van: John Wx op oktober 14, 2011, 18:10:28
Het blijft aanzetten naar de keuken Senseo maken en weer terug en dan hopen dat hij er klaar voor is


Heb liever een traag maar goed ding dan een snelle die tevens voor vliegtuig mee door kan gaan


Wat maakt 5 sec. nou uit als je film gaat kijken op 2 uur film  frusty

Toch wel positief, als we bij John gaan kijken is er altijd koffie!

hoop dat jouw nieuwe top speler wel snel is anders word het geen spitzenklasse maar mittelklasse  :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

MusicMaestro

Tijd is een relatief begrip, dat is absoluut waar.  :-P En uiteindelijk geeft de kwaliteit de doorslag.
Ik lees erg goede berichten over het merk Oppo. Ik kende dat merk niet, maar ik zit niet vast aan Marantz, hoewel ik altijd een warm gevoel voor het merk gehad heb.

MusicMaestro

Heeft iemand ervaring met een multi-speler van het merk Oppo?

minguel

Kijk even bij de buren HTforum.nl, daar zijn er zat gebruikers.

Minguel
Set 1 (woonkamer):
Marantz PM11 S2 - NA8005 - Dynaudio FOCUS 220 - REL S3

Set 2 (zolder):
SR8002 - NA6005 - JBL750

211

Ik heb een UD7006, niet getimed... maar hij zit niet op mijn irritatiegrens... :-D (kortom : Zeer tevreden)
Zolang je maar geniet....

WimPeu

Citaat van: MusicMaestro op oktober 16, 2011, 18:35:28
Heeft iemand ervaring met een multi-speler van het merk Oppo?

Ik heb de Oppo BDP-83. Zeer fijne en snelle speler die alles (behalve 3D) aankan. Maar ook 2e hands nog erg prijzig. Ik heb hem uit nieuwsgierigheid gekocht. Vanwege alle ophef op het HT forum zeg maar. Mocht je van plan zijn om voor langere tijd een speler te behouden zou ik lekker voor de nog completere en nieuwe Marantz UD-5005 of de Denon 1611 gaan.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

MusicMaestro

Citaat van: WimPeu op oktober 16, 2011, 19:55:40
Citaat van: MusicMaestro op oktober 16, 2011, 18:35:28
Heeft iemand ervaring met een multi-speler van het merk Oppo?

Ik heb de Oppo BDP-83. Zeer fijne en snelle speler die alles (behalve 3D) aankan. Maar ook 2e hands nog erg prijzig. Ik heb hem uit nieuwsgierigheid gekocht. Vanwege alle ophef op het HT forum zeg maar. Mocht je van plan zijn om voor langere tijd een speler te behouden zou ik lekker voor de nog completere en nieuwe Marantz UD-5005 of de Denon 1611 gaan.
Alleen vanwege de complete uitrusting of zijn er ook kwaliteitsverschillen?

MusicMaestro

Uiteindelijk heb ik een Denon DVD2900vM gekocht.