UD5005 speelt moeilijk cd's af

Gestart door Deaddust, september 24, 2011, 18:09:51

Vorige topic - Volgende topic

Deaddust

Gisteren maar eens contact gehad met Hobo. Ze hebben aangegeven dat ze me wel kunnen helpen en ik het apparaat gewoon ff langs moet brengen.

Kom ik gisteren thuis en ik dacht laat ik nog eens een cd proberen en natuurlijk doet hij het gewoon meteen. Wat zouden jullie hiermee doen want vreemd genoeg blijft hij nu gewoon direct de cd's afspelen maar de vraag is hoelang.

Gewoon langs brengen en zien of ze iets vinden of gewoon maar afwachten?

Groeten Mark

JohnWx

Citaat van: Deaddust op september 28, 2011, 07:52:41
Gisteren maar eens contact gehad met Hobo. Ze hebben aangegeven dat ze me wel kunnen helpen en ik het apparaat gewoon ff langs moet brengen.

Kom ik gisteren thuis en ik dacht laat ik nog eens een cd proberen en natuurlijk doet hij het gewoon meteen. Wat zouden jullie hiermee doen want vreemd genoeg blijft hij nu gewoon direct de cd's afspelen maar de vraag is hoelang.

Gewoon langs brengen en zien of ze iets vinden of gewoon maar afwachten?

Groeten Mark

gewoon langs brengen en kijken wat ze voor je kunnen doen

en zeggen dat het apparaat wel als 2de hands is gekocht maar voor de prijs en de jonge leeftijd je toch wel een langere levens duur verwacht

succes
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject