set van Contour

Gestart door contour, augustus 11, 2011, 16:11:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

contour

zowel antwoord A als antwoord B worden goed gerekend :wink:

Rob
Buchardt S300 mk 2 SE;Marantz PM11S1;Marantz SA15S2;Chord Signature luidsprekerkabel;Verastarr silver signature interlink;Verastarr silver signature powercable;Powerlab G7powercable

contour

ZO! de set zal nooit meer hetzelfde zijn.......Mijn Contours zijn net verhuist naar een nieuwe eigenaar. :yes:

Nu hangt er helemaal niets aan mijn Chord Signature :no:
verder met de zoektocht, alhoewel ik weet al een beetje welke richting.....wordt vervolgd


Rob
Buchardt S300 mk 2 SE;Marantz PM11S1;Marantz SA15S2;Chord Signature luidsprekerkabel;Verastarr silver signature interlink;Verastarr silver signature powercable;Powerlab G7powercable

lo

Tipje van de gesluierde richting is natuurlijk welkom :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

contour

Citaat van: lo op mei 14, 2015, 17:25:31
Tipje van de gesluierde richting is natuurlijk welkom :yes:

eh..in ieder geval geen: Dynaudio, B&W, Avalon, Sonus Faber, Magnepan, Martin Logan,Kef,Canton, Monitor audio,Magnat,JBL, Klipsch, Quadral, Infinity,Jamo. :no:

Op de nominatie om ook af te vallen: Usher, Pioneer, Focal Audio Physics.

op de nominatie staan nog wat merken uit Oost Europa :yes:

blijft nog wel wat(ook onbekend) over.. :yes:

Rob
Buchardt S300 mk 2 SE;Marantz PM11S1;Marantz SA15S2;Chord Signature luidsprekerkabel;Verastarr silver signature interlink;Verastarr silver signature powercable;Powerlab G7powercable

Marvin

Ik zie het al, dat wordt Tannoy. 

contour

Citaat van: marvin op mei 15, 2015, 18:21:36
Ik zie het al, dat wordt Tannoy.

Tannoy is ook al afgevallen.............

Rob
Buchardt S300 mk 2 SE;Marantz PM11S1;Marantz SA15S2;Chord Signature luidsprekerkabel;Verastarr silver signature interlink;Verastarr silver signature powercable;Powerlab G7powercable

Rob46


contour

Citaat van: Rob46 op mei 15, 2015, 20:59:48
Elac
Het hoeft geen Quiz te worden jongens, nee Elac ook niet.
noot echt  beluisterd overigens. redface
Ik ben met in ieder geval een fabrikant uit het oost Europese bezig, maar die staan nu in München op de beurs, volgende week weet ik meer :yes:

Rob
Buchardt S300 mk 2 SE;Marantz PM11S1;Marantz SA15S2;Chord Signature luidsprekerkabel;Verastarr silver signature interlink;Verastarr silver signature powercable;Powerlab G7powercable


contour

Zo Xander....Jij bent scherp!!

:gp:

Rob
Buchardt S300 mk 2 SE;Marantz PM11S1;Marantz SA15S2;Chord Signature luidsprekerkabel;Verastarr silver signature interlink;Verastarr silver signature powercable;Powerlab G7powercable

contour

Ik heb ook nog een mooie scherpe aanbieding van een set nieuwe Gemme Audio Tanto, merk bestaat helaas niet meer. ooit eens een keer(niet in mijn eigen set) gehoord, was ook erg fraai!!
mooi hoog en midden, lekker laag....

Rob
Buchardt S300 mk 2 SE;Marantz PM11S1;Marantz SA15S2;Chord Signature luidsprekerkabel;Verastarr silver signature interlink;Verastarr silver signature powercable;Powerlab G7powercable