na veelvuldig luisteren ben ik toe aan een review over het stekkerblok en de stroomkabels.
ja het is een prijzige update, en je betaald steeds meer geld voor minder verschil.
dus of het het waard is is je eigen keus.. maar de prijs-kwaliteit verhouding is gewoon goed.
je krijgt waar voor je geld, het is een pracht product goed degelijk afgewerkt en goede kwaliteit, maar heeft een duur prijskaartje..
geluidstechnisch:
weinig verschil, je moet dit niet aanschaffen om te denken dat je reuzen verschil gaat horen want dat gaat niet gebeuren.
echter ik merk dat ik iets meer laag heb verkregen.
en ik had soms er een beetje rare bijna valse klank inzitten die ik niet kon plaatsen, en die heb ik nu niet meer.
niet dat ik me er aan stoorde maar wel fijn dat het weg is.
conclusie: koop het niet voor geluidsverbetering want die is minimaal.
krijg je korting, en wil je je set updaten, ben je een perfectionist, dan kan je het doen..
ik heb er geen spijt van, het ziet er goed uit en het is toch een verbetering in mijn oren, hoewel het ook tussen me oren kan zitten..
maar houd er wel rekening mee, dat als de stroomvoorziening voor je stekkerblok niet klopt (vanuit de meterkast) dan gaat dit stekkerblokje er niets aan veranderen..
ik woon nu nog bij me ouders, en ga hier in me toekomstige huis wel rekening mee houden.
kwa rodium wandcontactdoos en goede aparte stroomkabel die geïsoleerd is.
mochten jullie nog vragen hebben, hoor ik het wel!
ben inmiddels me volgende aankoop al aan het beluisteren:
de Klipsch Mode M40.