SR6003 HDMI plus analoog geluid.

Gestart door souspeed, februari 15, 2011, 21:08:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

souspeed

Weet iemand of het mogelijk is om beeld via hdmi in te ontvangen, maar tegelijk het geluid via analoog in te ontvangen?

En zo ja, hoe moet ik dat dan opzetten?

Alvast bedankt.

Cheers,

souspeed

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Vlearmoes

kun je in je bron dit niet instellen??
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Janver

Ik heb de sr6004 en laatst deed ik een opvallende ontdekking. De SR6004 kan uit automatisch (hdmi) beeld doorsturen terwijl hij op een andere bron staat.

Ontdekking gedaan tijdens de welbekende reclameblokken en daarbij even van bron gewisseld(Sonos) om ander geluid te hebben, het beeld bleef aan.

Het staat op een of andere manier ook vermeld in de manual, wel met andere woorden/doel.

Dus misschien ook wel op de Sr6003.
Hier kan uw reclame staan!

souspeed

Citaat van: Janver op februari 16, 2011, 14:35:37
Ik heb de sr6004 en laatst deed ik een opvallende ontdekking. De SR6004 kan uit automatisch (hdmi) beeld doorsturen terwijl hij op een andere bron staat.

Ontdekking gedaan tijdens de welbekende reclameblokken en daarbij even van bron gewisseld(Sonos) om ander geluid te hebben, het beeld bleef aan.


Geprobeerd, maar helaas werkt dit bij de sr6003 niet, tenminste mij lukte het niet.

souspeed

Het volgende staat in de user manual.
SELECTING ANALOG AUDIO INPUT OR DIGITAL AUDIO INPUT
If you have already assigned the digital inputs, you can temporarily select the audio input mode for each input source as following procedures. Press the AMP button and press the A/D button. When this button is pressed, the input mode is switched in the following sequence.
Auto → HDMI → Digital → Analog → Auto
Auto mode:
The types of signals being input to the digital and analog input jacks for the selected input source are detected automatically. If no digital signal is being input, the analog input jacks are selected automatically.
HDMI mode:
HDMI mode can be selected only when an HDMI input has been assigned as an input source. When "HDMI Audio" under Preference of the Setup Menu is set to "Through", the HDMI mode cannot be selected.
Digital mode:
The input signal is fixed to an assigned digital input
terminal.
Analog mode:
The analog input jacks are selected./i]

Is er iemand die dit werkend heeft gekregen?
En welke input en output heb je hiervoor gebruikt?