Beste Marco,
Geloof je het zelf???
Waarom geloof jij het niet? Heb je contra-indicaties dan?
Je kan ook zeggen, goh wat interessant als dat waar zou zijn. Maar nee, meteen vol erin met de opmerking:'Wie heeft je dat aangepraat' en 'geloof je het zelf', voorspruitend uit het alwetende brein van Marco.
Het gaat vooral om de perfecte voedingsimplementatie van de TDA1541A S2 16-bitter en de ontwikkeling van de
gebruikte dsp in de CD-7. Wie mij dat heeft aangepraat? Gelukkig ken ik een aantal hooggeplaatste heren bij Marantz die KI zelf goed kennen. En lees maar eens wat bladen en reviews omtrent de CD-7.
En een betere klok met minder jitter kan nooit kwaad. De klok in de CD-7 was al van een betere kwaliteit qua circuit opbouw dan in de gemiddelde high-end cd-speler, maar nu heeft nog wat minder jitter.
En nog iets Marco, ik laat mij niet zo maar dingen aanpraten, maar luister juist naar argumenten en valide redeneringen en als de combi deugdelijk is dan ben ik bereid het gehele verhala te accepteren.
Zouden eens wat meer mensen moeten doen. Heb helaas geen tapeopnames van mijn koffiepraat gesprekken met deze werknemers van Marantz; dus...
Nogmaals, de ontwikkeling betrof dus hele andere aspecten van de cd-7 en niet een superclock. Kijk, dat jouw ervaring met een tentclock niet heeft gebracht wat je er van verwachte, betekent nog niet dat je dat kan projecteren op de CD-7.
De ontwikkeling was gedurende een periode van tien jaar, en natuurlijk niet continu 10 jaar.
Maar, geloof wat je wilt geloven; kom alleen niet aanzetten met, dat mensen mij dingen aanpraten.