MARANTZ ZC 4001 van 299 euro voor 49 euro bij CORRECT

Gestart door jwx, december 22, 2010, 13:57:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Marantz 81

#1
hij is nu nog maar 39 euro   http://www.correct.nl/artikel.php?ARTNR=313610

ze moeten er echt vanaf blijkbaar  :-D

Maurice

Dit werkt alleen als je er een zr receiver bij hebt?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

JohnWx

Citaat van: Maurice op januari 15, 2011, 14:34:03
Dit werkt alleen als je er een zr receiver bij hebt?

Hij is wel te gebruiken als wekker radio en mp3 speler
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

jowa

Volgens de manual op de US site van Marantz  klikheb je dan wel een externe bron nodig via de analoge ingangen of via de ZR receiver.

Ik vind de ZC-4001 een mooi apparaat om te zien, je hebt er alleen echt wat aan als je deze koppelt aan een DAvED Receiver. Jammer, had graag een mooie wekkerradio van Marantz gehad, deze heeft helaas geen bron aan boord die hiervoor bruikbaar is  :no:.

Marantz 81

ik wilde hem eerst ook halen voor op de slaapkamer ,maar zag het om die reden ook niet zitten  :no:

joep

Hij heeft wel veel knoppen voor een apparaat wat bijna niets kan. Of zie ik dat verkeert?

jowa

Het is een soort van thin-client waarmee je een Marantz set, met als basis de ZR receiver, kan besturen en de data van deze set wordt dan via de client afgespeelt. Dit besturen van de Marantz set en ophalen van de data gaat via het elektriciteitsnet.

Verder kan je één analoge bron er op aansluiten.