Marantz SA7001 KI

Gestart door Marantz 81, november 14, 2010, 14:01:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marantz 81

Er staat er nog 1 / SA7001 KI / bij correct in de koopjes kelder

hij staat niet op hun site online ,maar hij staat er wel voor 500 euro  byebye

Mexicaanse Hond

Heeft een SA7001KI een degelijk loopwerk?

Marantz 81

die van mij hebben ze al vervangen in elst omdat die een hoop cd,s niet wou lezen

maar dat zegt niet zoveel natuurlijk kan ook gewoon pech zijn, het is gewoon een plastic loopwerk

wel heb ik vaker gelezen dat sommige mensen ook problemen hadden dat die sommige cd,s niet wou lezen

belangrijkste is natuurlijk de geluidskwaliteit en stereo beeld wat die neerzet ,en volgens vele testen steekt die met kop en schouders boven de rest uit in zijn prijsklasse

zelf heb ik er nog geen dag spijt van gehad dat ik hem gekocht heb , het verschil is zoooooo groot in verglijking met de CD5001 die ik daarvoor had

Mexicaanse Hond

Ja, natuurlijk moet 'ie goed klinken, maar een degelijk loopwerk vind ik net zo belangrijk. Anders dan heb je een koopje waar je later weer kosten aan krijgt. Wat doen ze tweedehands?

Marantz 81

zou het niet weten ,nieuwprijs was 900 euro

zelf heb ik hem een jaar geleden nieuw in doos gekocht voor 500 euro toen de nieuwe lijn is uitgekomen van marantz , er zit 2 jaar garantie op

Marantz 81

afgelopen zondag was ik weer bij correct ,hij staat er nog steeds  byebye

stone

Ik ben tevreden met mijn cd6002  :-)

Marantz 81

das mooi  :yes:  wat ik erover gelezen hebt toen ik opzoek was naar een betere cd speler had toen een cd5001 heeft cd6002 zelfde dac en loopwerk als de sa7001  ,maar dan geen sacd