Een website onderhouden kost erg veel tijd, zeker wanneer je het ècht goed wil doen. Regelmatig zul je nieuwsartikelen moeten plaatsen, een aantal teksten moeten (her)schrijven en zeer regelmatig moeten analyseren welke pagina's de diverse bezoekers bekijken en doorlinken. Bovendien moet een website een doel dienen en vaak is zo'n doel aandacht vestigen op "iets".
Om in dit geval een website te bouwen (of aan te houden) als databank is zonde van de moeite -> beter is dan om een aparte rubriek te maken in het forum. Ik vermoed dat verreweg de meeste bezoekers direct doorklikken naar het forum zelf en dan op zoek gaan naar een antwoord op hun vraag.
Om je initiële vraag te beantwoorden, Maurice (heeft de website nog wel bestaansrecht) -> iedere website heeft een bestaansrecht. De vraag is eigenlijk: heeft de website een toegevoegde waarde? Ik denk het eerlijk gezegd niet. Immers, zoals je zelf ook aangeeft, alle activiteit speelt zich op het forum af. Dan is de website eigenlijk eerder een onnodige startpagina van het forum.
Wil je daadwerkelijk de website nieuw leven inblazen, dan is er e.a. voor nodig: nieuwsartikelen, interessante inhoud, redacteurs, mensen die achter de schermen de site (technisch) onderhouden, etc.
Kijk eerst eens hoeveel bezoekers de site daadwerkelijk heeft en hoeveel daarvan "direct" doorklikken naar het forum? Ik denk dat je daar al best een antwoord van kan krijgen.
Ik wil best eens verder nadenken over de website of brainstormen met je hierover. Geef maar een seintje