Ervaringen PM5003 / CD5003

Gestart door Willi@m, november 22, 2010, 11:01:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Willi@m

Mijn pa (die hier ook actief is) heeft me ook al gewaarschuwd voor Focal, net als hij mij B&W heeft afgeraden. Hij is een voorstander van Monitor Audio, jammer dat ze niet echt betaalbaar zijn voor mij.
Marantz PM5003 - Marantz CD5003 - Rega Planar 3 - Rogers LS3A - Rel Quake MKII

xander32

Een match met de overige componenten is idd.erg voornaam met Focal :yes:.
Allicht ook Usher, Epos, Tannoy en Mordaunt Short opnemen om te gaan beluisteren(vooral die laatste 2 doen het lekker op Marantz).


Sander.
Citaat van: Marantz 81 op december 05, 2010, 00:20:18
ja gewoon zelf gaan luisteren zou ik zeggen

rogers ken ik niet andere 2 wel ,en dan vindt ik monitor audio toch wel de fijnere speaker ,focal krijg ik last van luistermoeheid wel een goed uitgebalanceerde speaker maar scherp hoog  byebye

drees62

Citaat van: Willi@m op december 05, 2010, 10:46:10
Mijn pa (die hier ook actief is) heeft me ook al gewaarschuwd voor Focal, net als hij mij B&W heeft afgeraden. Hij is een voorstander van Monitor Audio, jammer dat ze niet echt betaalbaar zijn voor mij.

Gewoon eerst zelf gaan luisteren, Focal kan juist heel mooi klinken i.c.m. Marantz!
Pas in de (zeer) dure series gebruiken ze de BE-tweeter. Die kan nog wel eens analytisch en helder overkomen indien de match niet goed is.

Succes met de zoektocht.

Marantz 81

#18
Alstublieft  :-)  KLIKKERDEKLIK voorloper van RX2  :wink:


bijbehorend  KLIKKDERKLIK  kan ook later nog als je het niet kan betalen maar om een monitor goed te laten klinken heb je ze wel nodig  :wink:


Focal klinkt zeker mooi ,alleen die tweeter stond mij niet aan maar is allemaal persoonlijk  :yes:

Willi@m

Ik ga eerst even op mijn gemak luisteren naar de Focal 806V, daar heb ik toch genoeg positieve verhalen over gehoord. En ik vind het ook nog eens een mooie, betaalbare speaker.
Marantz PM5003 - Marantz CD5003 - Rega Planar 3 - Rogers LS3A - Rel Quake MKII